Świecące koła rowerowe nowym nośnikiem reklam?

Brief.pl / Inspiracje

Amerykańska firma MonkeyLectric opracowała innowacyjny system personalizacji roweru. Monkey Light Pro to rozwiązanie, które pozwala na wyświetlanie obrazów na poruszających się kołach. Mogą być one statyczne lub tworzyć zwracające uwagę animacje.

-

Wygląda na to, że zwiększenie walorów estetycznych pojazdu to nie jedyna zaleta tego pomysłu. Dzięki kolorowym, widocznym w nocy światłom, może także wzrosnąć bezpieczeństwo rowerzysty. Staje się on bardziej widoczny na drodze, niż gdyby korzystał jedynie ze standardowego oświetlenia. Świetlna ozdoba rowerowa ma także szansę stać się innowacyjnym nośnikiem reklam.

System Monkey Light Pro wyposażony jest w diody LED, które w trakcie jazdy oświetlają koła. Powstają wtedy na nich kolorowe, ruchome obrazy i animacje. Monkey Light Pro działa w oparciu o oprogramowanie, które pozwala samodzielnie opracować wyświetlany w trakcie jazdy wzór. Dane przesyłane są za pośrednictwem technologii Bluetooth lub poprzez łącze USB. Obrazy są widoczne, kiedy rower jedzie z prędkością około 15 - 65 km/h.

Firma MonkeyLectric chce dalej rozwijać swój produkt. W tym celu, za pośrednictwem serwisu Kickstarter, planuje pozyskać dofinansowanie w wysokości 180 tys. dolarów. Kickstarter to crowdfundingowa strona internetowa, która umożliwia przeprowadzanie zbiórek pieniędzy. Pozwalają one sfinansować różnorodne projekty z wielu dziedzin życia, w tym takie jak system Monkey Light Pro. Do tej pory zgromadzono 84 tys. dolarów.

System Monkey Light Pro

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.