Świecące koła rowerowe nowym nośnikiem reklam?

Brief.pl / Inspiracje

Amerykańska firma MonkeyLectric opracowała innowacyjny system personalizacji roweru. Monkey Light Pro to rozwiązanie, które pozwala na wyświetlanie obrazów na poruszających się kołach. Mogą być one statyczne lub tworzyć zwracające uwagę animacje.

-

Wygląda na to, że zwiększenie walorów estetycznych pojazdu to nie jedyna zaleta tego pomysłu. Dzięki kolorowym, widocznym w nocy światłom, może także wzrosnąć bezpieczeństwo rowerzysty. Staje się on bardziej widoczny na drodze, niż gdyby korzystał jedynie ze standardowego oświetlenia. Świetlna ozdoba rowerowa ma także szansę stać się innowacyjnym nośnikiem reklam.

System Monkey Light Pro wyposażony jest w diody LED, które w trakcie jazdy oświetlają koła. Powstają wtedy na nich kolorowe, ruchome obrazy i animacje. Monkey Light Pro działa w oparciu o oprogramowanie, które pozwala samodzielnie opracować wyświetlany w trakcie jazdy wzór. Dane przesyłane są za pośrednictwem technologii Bluetooth lub poprzez łącze USB. Obrazy są widoczne, kiedy rower jedzie z prędkością około 15 - 65 km/h.

Firma MonkeyLectric chce dalej rozwijać swój produkt. W tym celu, za pośrednictwem serwisu Kickstarter, planuje pozyskać dofinansowanie w wysokości 180 tys. dolarów. Kickstarter to crowdfundingowa strona internetowa, która umożliwia przeprowadzanie zbiórek pieniędzy. Pozwalają one sfinansować różnorodne projekty z wielu dziedzin życia, w tym takie jak system Monkey Light Pro. Do tej pory zgromadzono 84 tys. dolarów.

System Monkey Light Pro

Źródło: Mashable

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.