Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Brief.pl / Aktualności

Wystartowała 9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. Po raz kolejny do poznańskiego Starego Browaru zawitali ludzie, którzy rewolucjonizują świat mody, sztuki i nowych technologii. Tym razem jego motywem przewodnim jest „5 senses” – zmysły. Wydarzenie potrwa do 24 października. To już kolejna edycja z sukcesem organizowana przez team Starego Browaru – w tym roku na czele z Joanną Tupalską, Creative Marketing Manager Starego Browaru. Kuratorem najbardziej sensorycznej koncepcji imprezy w jej historii jest Anja Rubik, a opiekę artystyczną sprawuje W P Onak. Autorem identyfikacji wizualnej jest Piotr Krzymowski.

-

Art & Fashion Forum to unikalny miks kreatywnych warsztatów i spotkań z najbardziej wpływowymi ludźmi ze świata mody, sztuki oraz technologii. Twórcą AFF jest Grażyna Kulczyk, pasjonatka sztuki oraz biznesowych innowacji, która od lat umożliwia zdolnym ludziom rozwijanie swoich talentów oraz daje szansę przełożenia ich na realne przedsięwzięcia biznesowe.

9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk odbywa się w poznańskim Starym Browarze 
w dniach 12-24 października. Program składa się, m.in. z warsztatów New School prowadzonych przez wybitnych praktyków z Polski i ze świata, Open University – spotkań z ekspertami, 
m.in. wykładowcami londyńskiej Central St Martins College, wydawcami największych magazynów na świecie oraz przedstawicielami biznesu modowego i prawnikami, New Market - targów młodych twórców, podczas których spotkamy wielu uczestników z ubiegłorocznych edycji imprezy oraz 
2. edycji Global Fashion Battle, światowego pojedynku start-upów z dziedziny mody i technologii. Bez wątpienia tegoroczna edycja, jak poprzednie osiem, stanie się inspirującą iskrą do realizacji wielu przedsięwzięć i pierwszym krokiem w realizacji najskrytszych marzeń.

„Jak co roku, temat Forum inspirowany jest najnowszymi trendami ze świata mody. Tym razem skupiamy się na sensorycznym aspekcie życia. Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest 
5 zmysłów – smak, zapach, słuch, węch i dotyk. To właśnie te elementy spajają wszystkie aktywności 
i gości, którzy pojawią się w ramach AFF. W tym roku przez poznański Stary Browar przewiną się top nazwiska świata mody i sztuki, m.in.: kreatorka zapachu świata Gayil Nalls, francuski projektant Jean Charles de Castelbajac czy performerka Milli Brown i wielu innych.” – mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru, organizator 9 edycji AFF.

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia. 

::

Źródło: Materiały Prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.