Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Brief.pl / Aktualności

Wystartowała 9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. Po raz kolejny do poznańskiego Starego Browaru zawitali ludzie, którzy rewolucjonizują świat mody, sztuki i nowych technologii. Tym razem jego motywem przewodnim jest „5 senses” – zmysły. Wydarzenie potrwa do 24 października. To już kolejna edycja z sukcesem organizowana przez team Starego Browaru – w tym roku na czele z Joanną Tupalską, Creative Marketing Manager Starego Browaru. Kuratorem najbardziej sensorycznej koncepcji imprezy w jej historii jest Anja Rubik, a opiekę artystyczną sprawuje W P Onak. Autorem identyfikacji wizualnej jest Piotr Krzymowski.

-

Art & Fashion Forum to unikalny miks kreatywnych warsztatów i spotkań z najbardziej wpływowymi ludźmi ze świata mody, sztuki oraz technologii. Twórcą AFF jest Grażyna Kulczyk, pasjonatka sztuki oraz biznesowych innowacji, która od lat umożliwia zdolnym ludziom rozwijanie swoich talentów oraz daje szansę przełożenia ich na realne przedsięwzięcia biznesowe.

9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk odbywa się w poznańskim Starym Browarze 
w dniach 12-24 października. Program składa się, m.in. z warsztatów New School prowadzonych przez wybitnych praktyków z Polski i ze świata, Open University – spotkań z ekspertami, 
m.in. wykładowcami londyńskiej Central St Martins College, wydawcami największych magazynów na świecie oraz przedstawicielami biznesu modowego i prawnikami, New Market - targów młodych twórców, podczas których spotkamy wielu uczestników z ubiegłorocznych edycji imprezy oraz 
2. edycji Global Fashion Battle, światowego pojedynku start-upów z dziedziny mody i technologii. Bez wątpienia tegoroczna edycja, jak poprzednie osiem, stanie się inspirującą iskrą do realizacji wielu przedsięwzięć i pierwszym krokiem w realizacji najskrytszych marzeń.

„Jak co roku, temat Forum inspirowany jest najnowszymi trendami ze świata mody. Tym razem skupiamy się na sensorycznym aspekcie życia. Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest 
5 zmysłów – smak, zapach, słuch, węch i dotyk. To właśnie te elementy spajają wszystkie aktywności 
i gości, którzy pojawią się w ramach AFF. W tym roku przez poznański Stary Browar przewiną się top nazwiska świata mody i sztuki, m.in.: kreatorka zapachu świata Gayil Nalls, francuski projektant Jean Charles de Castelbajac czy performerka Milli Brown i wielu innych.” – mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru, organizator 9 edycji AFF.

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia. 

::

Źródło: Materiały Prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.