Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Ruszyła 9. edycja Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk

Brief.pl / Aktualności

Wystartowała 9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. Po raz kolejny do poznańskiego Starego Browaru zawitali ludzie, którzy rewolucjonizują świat mody, sztuki i nowych technologii. Tym razem jego motywem przewodnim jest „5 senses” – zmysły. Wydarzenie potrwa do 24 października. To już kolejna edycja z sukcesem organizowana przez team Starego Browaru – w tym roku na czele z Joanną Tupalską, Creative Marketing Manager Starego Browaru. Kuratorem najbardziej sensorycznej koncepcji imprezy w jej historii jest Anja Rubik, a opiekę artystyczną sprawuje W P Onak. Autorem identyfikacji wizualnej jest Piotr Krzymowski.

-

Art & Fashion Forum to unikalny miks kreatywnych warsztatów i spotkań z najbardziej wpływowymi ludźmi ze świata mody, sztuki oraz technologii. Twórcą AFF jest Grażyna Kulczyk, pasjonatka sztuki oraz biznesowych innowacji, która od lat umożliwia zdolnym ludziom rozwijanie swoich talentów oraz daje szansę przełożenia ich na realne przedsięwzięcia biznesowe.

9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk odbywa się w poznańskim Starym Browarze 
w dniach 12-24 października. Program składa się, m.in. z warsztatów New School prowadzonych przez wybitnych praktyków z Polski i ze świata, Open University – spotkań z ekspertami, 
m.in. wykładowcami londyńskiej Central St Martins College, wydawcami największych magazynów na świecie oraz przedstawicielami biznesu modowego i prawnikami, New Market - targów młodych twórców, podczas których spotkamy wielu uczestników z ubiegłorocznych edycji imprezy oraz 
2. edycji Global Fashion Battle, światowego pojedynku start-upów z dziedziny mody i technologii. Bez wątpienia tegoroczna edycja, jak poprzednie osiem, stanie się inspirującą iskrą do realizacji wielu przedsięwzięć i pierwszym krokiem w realizacji najskrytszych marzeń.

„Jak co roku, temat Forum inspirowany jest najnowszymi trendami ze świata mody. Tym razem skupiamy się na sensorycznym aspekcie życia. Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest 
5 zmysłów – smak, zapach, słuch, węch i dotyk. To właśnie te elementy spajają wszystkie aktywności 
i gości, którzy pojawią się w ramach AFF. W tym roku przez poznański Stary Browar przewiną się top nazwiska świata mody i sztuki, m.in.: kreatorka zapachu świata Gayil Nalls, francuski projektant Jean Charles de Castelbajac czy performerka Milli Brown i wielu innych.” – mówi Joanna Tupalska, Creative Marketing Manager Starego Browaru, organizator 9 edycji AFF.

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia. 

::

Źródło: Materiały Prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.