Człowiek Roku Czytelników "Briefu" 2015 - Lista nominowanych

Człowiek Roku Czytelników "Briefu" 2015 - Lista nominowanych

Brief.pl / Aktualności

Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w oczach naszych Czytelników zasługują na tytuł Człowieka Roku "Briefu" 2015 roku. Zobacz na kogo możesz zagłosować.

-

Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w drodze dwuetapowego plebiscytu. W pierwszym etapie, który zakończył się 14 października Czytelnicy zgłaszali swoich kandydatów. Spośród zgłoszonych osób zostało wybranych dziesięciu nominowanych, którzy wskazywani byli najczęściej. Teraz w drugim etapie, Czytelnicy ponownie będą mogli oddać głos na najlepszego z najlepszych. O tym, kto zwyciężył w głosowaniu poinformujemy 28 października, podczas Gali Ludzie Roku "Brief".

Wybrane osoby to według naszych Czytelników te, które dokonały czegoś znaczącego w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dla swojej branży.

Oto lista nominowanych kandydatów: 

Magdalena Grochala i Łukasz Majewski, Komu Komunikacja

Julia Izmałkowa, Izmałkowa Consulting

Dominik Karbowski, Selectivv

Edward Mężyk, Datarino

Paulina Pięta, Eventualnie.com

Tomasz Pruszczyński, Grupa Kapitałowa SARE S.A.

Adam Przeździęk, MediaFeed.pl

Michał Sadowski, Brand24

Kinga Stanisławska, Experior Venture Fund

Tomasz Swieboda, Fundusz Inovo

 

Swój głos możesz oddać do 21 października! 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.