Droga Steve’a Jobsa już w polskich księgarniach

Droga Steve’a Jobsa już w polskich księgarniach

Brief.pl / Aktualności

Do księgarń w całym kraju trafia właśnie dzieło Brenta Schendlera i Ricka Tetzeliego – Droga Steve’a Jobsa. Ta książka to kolejna po Stevie Jobsie Waltera Isaacsona głośna i ważna biografia twórcy firmy Apple. Droga… różni się jednak od dotychczasowych opracowań o Jobsie – pokazuje go bowiem w innym świetle, zrywając ze utrwalonym w mediach wizerunkiem geniusza i drania.

-

Droga Steve’a Jobsa to pasjonująca opowieść o ewolucji Jobsa, który z nieodpowiedzialnego, targanego emocjami przedsiębiorcy stał się wizjonerem, przywódcą i twórcą najdroższej marki na świecie.

Biografia pióra Schendlera i Tetzeliego to również bardzo osobista i emocjonalna książka, odkrywająca nieznane dotąd oblicze Jobsa i prezentująca go w relacjach z innymi – rodziną, najbliższymi współpracownikami i konkurentami z branży.

Schlender i Tetzeli – obaj bliscy znajomi Steve’a, piszący o nim i o Apple od lat dla „Wall Street Journal” i „Fortune” – na potrzeby książki przeprowadzili wywiady m.in. z Laurene Jobs, Billem Gatesem, Timem Cookiem, Ediem Cue i Jonym Ive’em. Żywy język, sensacyjna narracja, relacje z pierwszej ręki oraz inspirujące historie powstawania i upadku fortun Doliny Krzemowej, a także porywający opis burzliwych dziejów rozwoju branży komputerów osobistych i elektroniki użytkowej to z pewnością mocne strony trafiającej na polski rynek nowej, zupełnie innej biografii Jobsa, która znakomicie uzupełnia dzieło Waltera Isaacsona i w znaczący sposób poszerza perspektywę postrzegania jednej z najbardziej kreatywnych osobowości naszych czasów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.