Droga Steve’a Jobsa już w polskich księgarniach

Droga Steve’a Jobsa już w polskich księgarniach

Brief.pl / Aktualności

Do księgarń w całym kraju trafia właśnie dzieło Brenta Schendlera i Ricka Tetzeliego – Droga Steve’a Jobsa. Ta książka to kolejna po Stevie Jobsie Waltera Isaacsona głośna i ważna biografia twórcy firmy Apple. Droga… różni się jednak od dotychczasowych opracowań o Jobsie – pokazuje go bowiem w innym świetle, zrywając ze utrwalonym w mediach wizerunkiem geniusza i drania.

-

Droga Steve’a Jobsa to pasjonująca opowieść o ewolucji Jobsa, który z nieodpowiedzialnego, targanego emocjami przedsiębiorcy stał się wizjonerem, przywódcą i twórcą najdroższej marki na świecie.

Biografia pióra Schendlera i Tetzeliego to również bardzo osobista i emocjonalna książka, odkrywająca nieznane dotąd oblicze Jobsa i prezentująca go w relacjach z innymi – rodziną, najbliższymi współpracownikami i konkurentami z branży.

Schlender i Tetzeli – obaj bliscy znajomi Steve’a, piszący o nim i o Apple od lat dla „Wall Street Journal” i „Fortune” – na potrzeby książki przeprowadzili wywiady m.in. z Laurene Jobs, Billem Gatesem, Timem Cookiem, Ediem Cue i Jonym Ive’em. Żywy język, sensacyjna narracja, relacje z pierwszej ręki oraz inspirujące historie powstawania i upadku fortun Doliny Krzemowej, a także porywający opis burzliwych dziejów rozwoju branży komputerów osobistych i elektroniki użytkowej to z pewnością mocne strony trafiającej na polski rynek nowej, zupełnie innej biografii Jobsa, która znakomicie uzupełnia dzieło Waltera Isaacsona i w znaczący sposób poszerza perspektywę postrzegania jednej z najbardziej kreatywnych osobowości naszych czasów.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.