Zaangażuj konsumenta

Zaangażuj konsumenta

Brief.pl / Patronaty

W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest zdobyć uwagę i lojalność nieustannie bombardowanego reklamami konsumenta. Co zrobić, żeby zapamiętał właśnie naszą markę? Odpowiedź jest prosta - dać mu powód i motywację, by sam zaangażował się w kampanię reklamową. W tym właśnie może pomóc grywalizacja, o której wyczerpująco piszą eksperci z firmy Gamfi w darmowym e-booku.

-

Każdy marketingowiec głowi się, co zrobić, by konsument nie zapomniał o jego marce, przytłoczony bodźcami wysyłanymi z reklam przez coraz to nowe produkty. Tymczasem rozwiązanie jest bardzo proste. Badania Game Industry Trends wykazują, że 83% respondentów korzysta z różnego rodzaju gier elektronicznych, a procent ten będzie tylko rósł. Skoro takie są realia, to dlaczego nie wyjść do konsumentów z akcją marketingową, która wpisze się w znane i lubiane przez nich mechanizmy? Grywalizacja angażuje, motywuje i ekscytuje. Wywołuje podobne emocje co znane i kochane gry komputerowe, ale przynosi realne biznesowe profity. Konsument zostaje włączony w grę z marką, dzięki czemu spędza z nią z przyjemnością czas i staje się wobec niej lojalny.

Warto zatem zainteresować się, co zrobić, by nie zniechęcić konsumenta kolejną podobną do innych kampanią marketingową, lecz, wręcz przeciwnie, zaintrygować go i zachęcić do samodzielnego kontaktu z marką. Eksperci, a zarazem praktycy z firmy Gamfi przygotowali ebooka, w którym dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Na podstawie konkretnych case’ów opowiadają, ile można zyskać, jeśli po prostu pozwoli się konsumentom grać.

Pobierz e-book. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.