Zaangażuj konsumenta

Zaangażuj konsumenta

Brief.pl / Patronaty

W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest zdobyć uwagę i lojalność nieustannie bombardowanego reklamami konsumenta. Co zrobić, żeby zapamiętał właśnie naszą markę? Odpowiedź jest prosta - dać mu powód i motywację, by sam zaangażował się w kampanię reklamową. W tym właśnie może pomóc grywalizacja, o której wyczerpująco piszą eksperci z firmy Gamfi w darmowym e-booku.

-

Każdy marketingowiec głowi się, co zrobić, by konsument nie zapomniał o jego marce, przytłoczony bodźcami wysyłanymi z reklam przez coraz to nowe produkty. Tymczasem rozwiązanie jest bardzo proste. Badania Game Industry Trends wykazują, że 83% respondentów korzysta z różnego rodzaju gier elektronicznych, a procent ten będzie tylko rósł. Skoro takie są realia, to dlaczego nie wyjść do konsumentów z akcją marketingową, która wpisze się w znane i lubiane przez nich mechanizmy? Grywalizacja angażuje, motywuje i ekscytuje. Wywołuje podobne emocje co znane i kochane gry komputerowe, ale przynosi realne biznesowe profity. Konsument zostaje włączony w grę z marką, dzięki czemu spędza z nią z przyjemnością czas i staje się wobec niej lojalny.

Warto zatem zainteresować się, co zrobić, by nie zniechęcić konsumenta kolejną podobną do innych kampanią marketingową, lecz, wręcz przeciwnie, zaintrygować go i zachęcić do samodzielnego kontaktu z marką. Eksperci, a zarazem praktycy z firmy Gamfi przygotowali ebooka, w którym dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Na podstawie konkretnych case’ów opowiadają, ile można zyskać, jeśli po prostu pozwoli się konsumentom grać.

Pobierz e-book. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.