Zaangażuj konsumenta

Zaangażuj konsumenta

Brief.pl / Patronaty

W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest zdobyć uwagę i lojalność nieustannie bombardowanego reklamami konsumenta. Co zrobić, żeby zapamiętał właśnie naszą markę? Odpowiedź jest prosta - dać mu powód i motywację, by sam zaangażował się w kampanię reklamową. W tym właśnie może pomóc grywalizacja, o której wyczerpująco piszą eksperci z firmy Gamfi w darmowym e-booku.

-

Każdy marketingowiec głowi się, co zrobić, by konsument nie zapomniał o jego marce, przytłoczony bodźcami wysyłanymi z reklam przez coraz to nowe produkty. Tymczasem rozwiązanie jest bardzo proste. Badania Game Industry Trends wykazują, że 83% respondentów korzysta z różnego rodzaju gier elektronicznych, a procent ten będzie tylko rósł. Skoro takie są realia, to dlaczego nie wyjść do konsumentów z akcją marketingową, która wpisze się w znane i lubiane przez nich mechanizmy? Grywalizacja angażuje, motywuje i ekscytuje. Wywołuje podobne emocje co znane i kochane gry komputerowe, ale przynosi realne biznesowe profity. Konsument zostaje włączony w grę z marką, dzięki czemu spędza z nią z przyjemnością czas i staje się wobec niej lojalny.

Warto zatem zainteresować się, co zrobić, by nie zniechęcić konsumenta kolejną podobną do innych kampanią marketingową, lecz, wręcz przeciwnie, zaintrygować go i zachęcić do samodzielnego kontaktu z marką. Eksperci, a zarazem praktycy z firmy Gamfi przygotowali ebooka, w którym dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Na podstawie konkretnych case’ów opowiadają, ile można zyskać, jeśli po prostu pozwoli się konsumentom grać.

Pobierz e-book. 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.