II etap głosowania na Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015

II etap głosowania na Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015

Brief.pl / Aktualności

Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w oczach naszych Czytelników zasługują na tytuł Człowieka Roku "Briefu" 2015 roku.

-

Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w drodze dwuetapowego plebiscytu. W pierwszym etapie, który zakończył się 14 października Czytelnicy zgłaszali swoich kandydatów. Spośród zgłoszonych osób zostało wybranych dziesięciu nominowanych, którzy wskazywani byli najczęściej. Teraz w drugim etapie, Czytelnicy ponownie będą mogli oddać głos na najlepszego z najlepszych. O tym, kto zwyciężył w głosowaniu poinformujemy 28 października, podczas Gali Ludzie Roku "Brief".

Wybrane osoby to według naszych Czytelników te, które dokonały czegoś znaczącego w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dla swojej branży.

Zapraszamy do Głosowania na jednego z dziesięciu Nominowanych.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.