Spotkanie branży mobile - App Strategy Workshop

Spotkanie branży mobile - App Strategy Workshop

Brief.pl / Patronaty

22 października w Warszawie odbędą się warsztaty App Strategy Workshop organizowane przez międzynarodowe stowarzyszenie Application Developers Alliance. Warsztaty mają na celu integrację oraz wpieranie rozwoju branży mobile na całym świecie. Spotkanie to okazja do wymiany doświadczeń oraz posłuchanie ekspertów branży technologii mobilnych. 

-

App Strategy Workshop mają na celu wspieranie branży technologii mobilnych oraz środowiska digital. Spotkania, w których uczestniczą najlepsi eksperci z branży organizowane są na całym świecie. Po Londynie, Toronto, Bostonie, San Francisco, Los Angeles, Paryżu, Hamburgu i Seattle, tym razem gospodarzem warsztatów będzie Warszawa. Dynamiczny rozwój branży technologii mobilnych w Polsce sprawił, że Application Developers Alliance zdecydował się na wsparcie polskich przedsiębiorców, organizując spotkanie, dzięki któremu polscy przedstawiciele branży mobile będą mogli wymieniać się doświadczeniem, spotkać z międzynarodowymi ekspertami oraz poznać najważniejsze trendy w rozwoju branży.

Warsztaty otworzy Beverly Eve, Director of EU Events & Memberships Application Developers Alliance.
„Bardzo się cieszę, że kolejne spotkanie organizowane przez Application Developers Alliance odbędzie się w Warszawie. App Strategy Workshop mają na celu wspieranie przedsiębiorców z obszaru digital. Polska, z dynamicznie rozwijającym się sektorem mobile, może zaoferować innowacyjne rozwiązania technologiczne dla całej Europy. Poprzez organizację warsztatów chcemy wesprzeć branżę technologii mobilnych w tym rozwoju oraz umożliwić programistom dostęp do ekspertów z branży, jak również wskazać najważniejsze trendy w jej rozwoju.”

Jako eksperci w spotkaniu wezmą udział:

- Beverley Eve European Events & Programming Manager at Application Developers Alliance;
- Dan Young, CEO of DXY;
- Peter Tuszynski, Mobile software engineer, współzałożyciel Appvetica;
- Magdalena Ostoja-Chyżyńska, UX Designer, założycielka of Human Tech Art;
- Dawid Woźniak, UX designer / Senior UI developer w Netguru;
- Stefan Bielau, Managing Partner w Dynamo Partners;
- Peter Høg Jacobsen, Publisher Relations CIAmedia GmbH;
- Jamie Walters,Head of Account Management, GMS EMEA at Millennial Media;
- Vincent Vergonjeanne, CEO & Founder at EVERYDAYiPLAY

::

Zobacz szczegółowy program

::

Warsztaty odbędą się 22 października w Business Center, Ogrodowa 58 w Warszawie.
Koszt udziału w warsztatach to 50 PLN + VAT.
ZAREJESTRUJ SIĘ

::

::

Fot. Fotolia/ Anna Frajtova 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.