Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Brief.pl / Aktualności

Dotychczasowa sieć czternastu lokalnych rozgłośni radiowych Planeta FM wkrótce zmieni nazwę na Radio Zet Gold, które skierowane będzie do dojrzałych słuchaczy. Program zostanie uspójniony dla wszystkich ośrodków. Marka Planeta FM będzie nadal obecna w internecie, gdzie na www.planeta.fm będziecie można słuchać muzyki klubowej.

-

- Decyzja o wprowadzeniu na rynek marki Radio Zet Gold jest ściśle związana z kierunkiem rozwoju Grupy Eurozet, która zakłada „parasolową” strukturę portfolio naszych marek w oparciu o najsilniejszą markę Zet – mówi Monika Bednarek, prezes zarządu Grupy Eurozet.

Oprócz Planety FM do sieci Radio Zet Gold wejdą również Radio Plus Toruń oraz wrocławskie Radio Traffic FM. Stosowne wnioski o zmiany nazw stacji zostały przesłane do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Nowy program nadal będzie nadawany zgodnie z dotychczasową koncesją.

Nowym projektem radiowym zarządza Rafał Olejniczak, który jednocześnie pozostaje na stanowisku redaktora naczelnego Radia Zet i Chilli Zet. Marcin Jedliński jako dyrektor stacji lokalnych Eurozet będzie odpowiadać za politykę programową Radia Zet Gold, program i promocję Antyradia oraz realizację strategii produktu w stacjach Radia Plus, należących do Eurozet. We wszystkich podległych mu obszarach będzie raportować do Rafała Olejniczaka.

::

Z ostatniego raportu Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku wynika, że liderem słuchalnośći w Polsce jest RMF FM. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 2,4 pkt. proc. i aktualnie liczy 26,4 proc. Radio Zet znalazło się na drugim miejscu i również odnotowało niewielki wzrost słuchalnośći - o 0,3 pkt. proc., do 15,6 proc. Natomiast trzecie miejsce należało do Jedynki, która odnotowała spadek o 1,5 pkt. proc. do 10,3 proc.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?