Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Brief.pl / Aktualności

Dotychczasowa sieć czternastu lokalnych rozgłośni radiowych Planeta FM wkrótce zmieni nazwę na Radio Zet Gold, które skierowane będzie do dojrzałych słuchaczy. Program zostanie uspójniony dla wszystkich ośrodków. Marka Planeta FM będzie nadal obecna w internecie, gdzie na www.planeta.fm będziecie można słuchać muzyki klubowej.

-

- Decyzja o wprowadzeniu na rynek marki Radio Zet Gold jest ściśle związana z kierunkiem rozwoju Grupy Eurozet, która zakłada „parasolową” strukturę portfolio naszych marek w oparciu o najsilniejszą markę Zet – mówi Monika Bednarek, prezes zarządu Grupy Eurozet.

Oprócz Planety FM do sieci Radio Zet Gold wejdą również Radio Plus Toruń oraz wrocławskie Radio Traffic FM. Stosowne wnioski o zmiany nazw stacji zostały przesłane do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Nowy program nadal będzie nadawany zgodnie z dotychczasową koncesją.

Nowym projektem radiowym zarządza Rafał Olejniczak, który jednocześnie pozostaje na stanowisku redaktora naczelnego Radia Zet i Chilli Zet. Marcin Jedliński jako dyrektor stacji lokalnych Eurozet będzie odpowiadać za politykę programową Radia Zet Gold, program i promocję Antyradia oraz realizację strategii produktu w stacjach Radia Plus, należących do Eurozet. We wszystkich podległych mu obszarach będzie raportować do Rafała Olejniczaka.

::

Z ostatniego raportu Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku wynika, że liderem słuchalnośći w Polsce jest RMF FM. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 2,4 pkt. proc. i aktualnie liczy 26,4 proc. Radio Zet znalazło się na drugim miejscu i również odnotowało niewielki wzrost słuchalnośći - o 0,3 pkt. proc., do 15,6 proc. Natomiast trzecie miejsce należało do Jedynki, która odnotowała spadek o 1,5 pkt. proc. do 10,3 proc.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.