Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Planeta FM zmienia się w Radio Zet Gold

Brief.pl / Aktualności

Dotychczasowa sieć czternastu lokalnych rozgłośni radiowych Planeta FM wkrótce zmieni nazwę na Radio Zet Gold, które skierowane będzie do dojrzałych słuchaczy. Program zostanie uspójniony dla wszystkich ośrodków. Marka Planeta FM będzie nadal obecna w internecie, gdzie na www.planeta.fm będziecie można słuchać muzyki klubowej.

-

- Decyzja o wprowadzeniu na rynek marki Radio Zet Gold jest ściśle związana z kierunkiem rozwoju Grupy Eurozet, która zakłada „parasolową” strukturę portfolio naszych marek w oparciu o najsilniejszą markę Zet – mówi Monika Bednarek, prezes zarządu Grupy Eurozet.

Oprócz Planety FM do sieci Radio Zet Gold wejdą również Radio Plus Toruń oraz wrocławskie Radio Traffic FM. Stosowne wnioski o zmiany nazw stacji zostały przesłane do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Nowy program nadal będzie nadawany zgodnie z dotychczasową koncesją.

Nowym projektem radiowym zarządza Rafał Olejniczak, który jednocześnie pozostaje na stanowisku redaktora naczelnego Radia Zet i Chilli Zet. Marcin Jedliński jako dyrektor stacji lokalnych Eurozet będzie odpowiadać za politykę programową Radia Zet Gold, program i promocję Antyradia oraz realizację strategii produktu w stacjach Radia Plus, należących do Eurozet. We wszystkich podległych mu obszarach będzie raportować do Rafała Olejniczaka.

::

Z ostatniego raportu Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku wynika, że liderem słuchalnośći w Polsce jest RMF FM. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 2,4 pkt. proc. i aktualnie liczy 26,4 proc. Radio Zet znalazło się na drugim miejscu i również odnotowało niewielki wzrost słuchalnośći - o 0,3 pkt. proc., do 15,6 proc. Natomiast trzecie miejsce należało do Jedynki, która odnotowała spadek o 1,5 pkt. proc. do 10,3 proc.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.