Kampania reklamowa Opitma DHA w placówkach medycznych

Kampania reklamowa Opitma DHA w placówkach medycznych

Brief.pl / Technologie

Najnowsza kampania reklamowa marki Optima prezentuje wprowadzoną niedawno do sprzedaży margarynę Optima DHA, której producentem jest Kruszwica SA. Spoty promocyjne emitowane są między innymi w ogólnopolskiej sieci ekranów w placówkach medycznych – HealthTV, gdzie łączna ilość wyświetleń spotów przekracza 3 miliony.

-

Dodatkowymi działaniami zarekomendowanymi przez firmę Admotion - właściciela i operatora sieci ekranów - jest utworzenie dedykowanego bloku ciekawostek produktowych. Jest to nowa i bardzo popularna forma promocji nazywana content marketingiem. Materiały w postaci treści informacyjno – edukacyjnych i ciekawostek emitowane są w stałym bloku zdrowotnym i są systematycznie aktuali

zowane na nośnikach HealthTV. Takie działanie ma na celu naturalne budowanie świadomości marki poprzez ciekawe materiały edukacyjne.
Działania realizowane na zlecenie domu mediowego Starcom będą prowadzone przez 3 miesiące, dzięki czemu kampania dotrze do ponad 6 mln pacjentów.

Reklamodawcy z różnych branż, coraz częściej wybierają ten rodzaj komunikacji marketingowej, ze względu na naturalne zalety reklamy w placówkach medycznych, w których osoby oczekujące często nie mają na czym skupić swojej uwagi. Dodatkowym atutem jest wyświetlany na ekranach Admotion - feel good content, który wprowadza pacjentów w dobry nastrój oraz sprawia, iż subiektywnie odczuwalny czas oczekiwania na wizytę maleje.

HealthTV swym zasięgiem obejmuje 92 placówki medyczne w całej Polsce należące m.in. do sieci LUX MED, Affidea, Polmed, Scanmed Multimedis i CenterMed.

::

Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.