Kampania reklamowa Opitma DHA w placówkach medycznych

Kampania reklamowa Opitma DHA w placówkach medycznych

Brief.pl / Technologie

Najnowsza kampania reklamowa marki Optima prezentuje wprowadzoną niedawno do sprzedaży margarynę Optima DHA, której producentem jest Kruszwica SA. Spoty promocyjne emitowane są między innymi w ogólnopolskiej sieci ekranów w placówkach medycznych – HealthTV, gdzie łączna ilość wyświetleń spotów przekracza 3 miliony.

-

Dodatkowymi działaniami zarekomendowanymi przez firmę Admotion - właściciela i operatora sieci ekranów - jest utworzenie dedykowanego bloku ciekawostek produktowych. Jest to nowa i bardzo popularna forma promocji nazywana content marketingiem. Materiały w postaci treści informacyjno – edukacyjnych i ciekawostek emitowane są w stałym bloku zdrowotnym i są systematycznie aktuali

zowane na nośnikach HealthTV. Takie działanie ma na celu naturalne budowanie świadomości marki poprzez ciekawe materiały edukacyjne.
Działania realizowane na zlecenie domu mediowego Starcom będą prowadzone przez 3 miesiące, dzięki czemu kampania dotrze do ponad 6 mln pacjentów.

Reklamodawcy z różnych branż, coraz częściej wybierają ten rodzaj komunikacji marketingowej, ze względu na naturalne zalety reklamy w placówkach medycznych, w których osoby oczekujące często nie mają na czym skupić swojej uwagi. Dodatkowym atutem jest wyświetlany na ekranach Admotion - feel good content, który wprowadza pacjentów w dobry nastrój oraz sprawia, iż subiektywnie odczuwalny czas oczekiwania na wizytę maleje.

HealthTV swym zasięgiem obejmuje 92 placówki medyczne w całej Polsce należące m.in. do sieci LUX MED, Affidea, Polmed, Scanmed Multimedis i CenterMed.

::

Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.