Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Magazyn / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto wszyscy nominowani!

-

Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015:

 

CZŁOWIEK MARKETINGU I SPRZEDAŻY

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
dyrektor ds. marketingu, Play

ŁUKASZ KOSUNIAK
B2B marketing manager, Samsung Electronics Polska

AGATA SOBIERAJSKA
kierownik ds. marketingu i PR, Teatr Syrena

CZŁOWIEK MEDIÓW

MICHAŁ BRAŃSKI, KRZYSZTOF SIEROTA, JACEK ŚWIDERSKI
właściciele, Wirtualna Polska

ŁUKASZ MĘŻYK, MICHAŁ KOLANKO
założyciele, 300polityka.pl

ELIZA MICHALIK
dziennikarka, Superstacja

CZŁOWIEK REKLAMY

TOMASZ BAGIŃSKI
dyrektor kreatywny, Platige Image

TYTUS KLEPACZ
dyrektor kreatywny, DDB & Tribal Warszawa

DAWID SZCZEPANIAK
dyrektor kreatywny, VML Poland

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS 

JAKUB BIEL
Marketing manager, Solgaz

JOANNA DRABENT
założycielka, Prowly

GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI
CEO, Hill & Knowlton Strategies

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND

WACŁAW IDZIAK
członek zarządu Sekcji Polskiej Europejskiego Ruchu Odnowy Wsi i Małych Miast ECOVAST, Politechnika Koszalińska, Uniwersytet Szczeciński

WADIM TYSZKIEWICZ
prezydent Nowej Soli

WOJCIECH SAŁUGA
marszałek Województwa Śląskiego

GWIAZDA REKLAMY

PASCAL BRODNICKI I KAROL OKRASA
szefowie kuchni

MARCIN DOROCIŃSKI
aktor

SZCZEPAN TWARDOCH
pisarz i publicysta

ANITA KIJANKA
autorka inicjatywy „Wenusjanki”

KATARZYNA WIERZBOWSKA
założycielka, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

JOANNA PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA
inicjatorka projektu Znane Ekspertki

::

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to także: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland oraz Projekt Komunikacji Marketingowej ( w tych kategoriach nie ma nominacji).  Pierwszy raz w historii wyróżnimy także Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.