Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Magazyn / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto wszyscy nominowani!

-

Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015:

 

CZŁOWIEK MARKETINGU I SPRZEDAŻY

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
dyrektor ds. marketingu, Play

ŁUKASZ KOSUNIAK
B2B marketing manager, Samsung Electronics Polska

AGATA SOBIERAJSKA
kierownik ds. marketingu i PR, Teatr Syrena

CZŁOWIEK MEDIÓW

MICHAŁ BRAŃSKI, KRZYSZTOF SIEROTA, JACEK ŚWIDERSKI
właściciele, Wirtualna Polska

ŁUKASZ MĘŻYK, MICHAŁ KOLANKO
założyciele, 300polityka.pl

ELIZA MICHALIK
dziennikarka, Superstacja

CZŁOWIEK REKLAMY

TOMASZ BAGIŃSKI
dyrektor kreatywny, Platige Image

TYTUS KLEPACZ
dyrektor kreatywny, DDB & Tribal Warszawa

DAWID SZCZEPANIAK
dyrektor kreatywny, VML Poland

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS 

JAKUB BIEL
Marketing manager, Solgaz

JOANNA DRABENT
założycielka, Prowly

GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI
CEO, Hill & Knowlton Strategies

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND

WACŁAW IDZIAK
członek zarządu Sekcji Polskiej Europejskiego Ruchu Odnowy Wsi i Małych Miast ECOVAST, Politechnika Koszalińska, Uniwersytet Szczeciński

WADIM TYSZKIEWICZ
prezydent Nowej Soli

WOJCIECH SAŁUGA
marszałek Województwa Śląskiego

GWIAZDA REKLAMY

PASCAL BRODNICKI I KAROL OKRASA
szefowie kuchni

MARCIN DOROCIŃSKI
aktor

SZCZEPAN TWARDOCH
pisarz i publicysta

ANITA KIJANKA
autorka inicjatywy „Wenusjanki”

KATARZYNA WIERZBOWSKA
założycielka, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

JOANNA PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA
inicjatorka projektu Znane Ekspertki

::

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to także: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland oraz Projekt Komunikacji Marketingowej ( w tych kategoriach nie ma nominacji).  Pierwszy raz w historii wyróżnimy także Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.