II edycja konferencji „Made in Polska”

II edycja konferencji „Made in Polska”

Brief for Poland / Eventy

15 października 2015 odbędzie się druga edycja konferencji pt. „Made in Polska”, której tematem będzie przedstawienie aktualnego wizerunku Polski zagranicą.

-

Pierwsza edycja konferencji „Made in Polska” odbyła się 19 września 2014 roku w Marie de 17ème w Paryżu. Wzięli w niej udział dziennikarze, przedstawiciele biznesu, reprezentanci instytucji publicznych, działacze polonijni oraz zaproszeni goście  z Czech, Francji, Grecji, Holandii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Polski oraz Szwecji.

Tegoroczna, druga edycja konferencji ma na celu opracowanie strategii kreacji wizerunku Polski w świecie oraz promocji marki polskiej.

Konferencja w języku francuskim odbędzie się 15 października 2015 czwartek w godz. od 9.00 do 13.00 w Ambasadzie RP w Paryżu. Tego samego dnia o godz. 19.00 na uroczystej Gali zostaną wręczone statuetki laureatom tegorocznej edycji Konkursu Wybitny Polak we Francji. Pomysłodawcą konkursu jest Fundacja Teraz Polska.

Konferencja w języku polskim odbędzie się 16 października 2015 w godz. 10.00 – 18.00 w siedzibie Polskiej Akademii Nauk w Paryżu, będącej partnerem wydarzenia.

Organizatorem konferencji „Made in Polska” oraz Konkursu Wybitny Polak we Francji jest Stowarzyszenie Florek Entertainement.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.