II edycja konferencji „Made in Polska”

II edycja konferencji „Made in Polska”

Brief for Poland / Eventy

15 października 2015 odbędzie się druga edycja konferencji pt. „Made in Polska”, której tematem będzie przedstawienie aktualnego wizerunku Polski zagranicą.

-

Pierwsza edycja konferencji „Made in Polska” odbyła się 19 września 2014 roku w Marie de 17ème w Paryżu. Wzięli w niej udział dziennikarze, przedstawiciele biznesu, reprezentanci instytucji publicznych, działacze polonijni oraz zaproszeni goście  z Czech, Francji, Grecji, Holandii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Polski oraz Szwecji.

Tegoroczna, druga edycja konferencji ma na celu opracowanie strategii kreacji wizerunku Polski w świecie oraz promocji marki polskiej.

Konferencja w języku francuskim odbędzie się 15 października 2015 czwartek w godz. od 9.00 do 13.00 w Ambasadzie RP w Paryżu. Tego samego dnia o godz. 19.00 na uroczystej Gali zostaną wręczone statuetki laureatom tegorocznej edycji Konkursu Wybitny Polak we Francji. Pomysłodawcą konkursu jest Fundacja Teraz Polska.

Konferencja w języku polskim odbędzie się 16 października 2015 w godz. 10.00 – 18.00 w siedzibie Polskiej Akademii Nauk w Paryżu, będącej partnerem wydarzenia.

Organizatorem konferencji „Made in Polska” oraz Konkursu Wybitny Polak we Francji jest Stowarzyszenie Florek Entertainement.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.