Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce - Nominacja Ludzie Roku Briefu 2015

Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce - Nominacja Ludzie Roku Briefu 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce:

 

ANITA KIJANKA

autorka inicjatywy „Wenusjanki”

Za stworzenie i koordynację projektu „Wenusjanki”, skierowanego do aktywnych, chcących rozwijać się kobiet biznesu. Założycielka firmy Com Creation, zajmującej się promocją, szkoleniami oraz organizacją wydarzeń. Uhonorowana tytułem „Przedsiębiorcza Kobieta 2012”.

::

 

KATARZYNA WIERZBOWSKA

założycielka, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

 Za założenie fundacji, której celem jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet, a także wspieranie rozwoju firm prowadzonych przez nie. Odpowiada za strategię oraz realizację misji FPK. Doświadczenie zdobywała w szeregach takich firm, jak Goodbrand oraz Headlines Porter Novelli, pełniła również funkcję wiceprezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

::

 

JOANNA PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA

inicjatorka projektu Znane Ekspertki

 

 Za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, która stanowi wynik niewielkiej obecności kobiet w mediach, mimo ich umiejętności i wiedzy. Od niemal 20. lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.
::
Fot. Fotolia/ destina

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.