wp - grudzien 2016

Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce - Nominacja Ludzie Roku Briefu 2015

Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce - Nominacja Ludzie Roku Briefu 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce:

 

ANITA KIJANKA

autorka inicjatywy „Wenusjanki”

Za stworzenie i koordynację projektu „Wenusjanki”, skierowanego do aktywnych, chcących rozwijać się kobiet biznesu. Założycielka firmy Com Creation, zajmującej się promocją, szkoleniami oraz organizacją wydarzeń. Uhonorowana tytułem „Przedsiębiorcza Kobieta 2012”.

::

 

KATARZYNA WIERZBOWSKA

założycielka, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet

 Za założenie fundacji, której celem jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet, a także wspieranie rozwoju firm prowadzonych przez nie. Odpowiada za strategię oraz realizację misji FPK. Doświadczenie zdobywała w szeregach takich firm, jak Goodbrand oraz Headlines Porter Novelli, pełniła również funkcję wiceprezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

::

 

JOANNA PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA

inicjatorka projektu Znane Ekspertki

 

 Za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, która stanowi wynik niewielkiej obecności kobiet w mediach, mimo ich umiejętności i wiedzy. Od niemal 20. lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.
::
Fot. Fotolia/ destina

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.