wp - grudzien 2016

Niekonwencjonalna promocja polskich miast

Niekonwencjonalna promocja polskich miast

Brief.pl / Inspiracje

W jaki sposób miasta mogą zaistnieć w mediach społecznościowych? Oczywiście sposobów jest wiele, rozpoczynając od facebookowego konta, na instagramowych zdjęciach kończąc. Jednak aby lepiej zaistnieć w świadomości odbiorców warto pojawić się w nich w nieco bardziej niekonwencjonalny sposób, a takim z pewnością jest transmisja na żywo za pośrednictwem Snapchata czy obecność w popularnej grze Minecraft. Czy wiecie już o jakich miastach mowa? Kraków i Warszawa wygrywają w tym tygodniu social media!

-

Coraz bardziej popularny Snapchat to już nie tyko komunikator używany wyłącznie przez nastolatków w celu przesyłania sobie zabawnych ujęć. Dziś to także sposób na promocję – przede wszystkim wydarzeń i miejsc. Od pewnego czasu bowiem aplikacja z pod znaku duszka daje nam możliwość „uczestniczenia” w ważnych światowych wydarzeniach, a także zobaczenia oczami mieszkańców i turystów miejsc na całej kuli ziemskiej. Kilka miesięcy temu po raz pierwszy mieliśmy okazję podzielić się z użytkownikami Snapchata życiem w stolicy naszego kraju. Wczoraj tę samą możliwość mieli mieszkańcy i turyści przebywający w Krakowie – a jeśli Kraków to przede wszystkim bajgle i jak się okazało... transport miejski, którym chwalą się mieszkańcy! Krakowiacy podzielili się także z nami tym, jak wygląda tradycyjny polski taniec, a także hejnałem z Bazyliki Mariackiej - „Everywhere in Kraków is music”!

Dzielenie się tym jak wygląda Twoje miasto to jedno, a co powiecie na tworzenie jego wizji? W tym roku Warszawa po raz pierwszy postanowiła zaangażować mieszkańców stolicy do tworzenia wspólnej strategii miasta. Warszawiacy będą mogli dzielić się swoimi pomysłami wizji Warszawy w kilka sposobów – dzięki „pudełkom pomysłów” ustawionych w 125 lokalizacjach czy akcjom organizowanym przez miasto. Jednak dla tych, którzy wolą nowoczesność i obraz na rzecz słowa mamy nie lada nowinę! Warszawę 2030 będziecie mogli zbudować w popularnej grze Minecraft! Czy futurystyczne wizje graczy komputerowych znajdą swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości? Przekonamy się w przeciągu najbliższych 15 lat! 

 ::

Fot. Fotolia/ Elena Petrova

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.