Niekonwencjonalna promocja polskich miast

Niekonwencjonalna promocja polskich miast

Brief.pl / Inspiracje

W jaki sposób miasta mogą zaistnieć w mediach społecznościowych? Oczywiście sposobów jest wiele, rozpoczynając od facebookowego konta, na instagramowych zdjęciach kończąc. Jednak aby lepiej zaistnieć w świadomości odbiorców warto pojawić się w nich w nieco bardziej niekonwencjonalny sposób, a takim z pewnością jest transmisja na żywo za pośrednictwem Snapchata czy obecność w popularnej grze Minecraft. Czy wiecie już o jakich miastach mowa? Kraków i Warszawa wygrywają w tym tygodniu social media!

-

Coraz bardziej popularny Snapchat to już nie tyko komunikator używany wyłącznie przez nastolatków w celu przesyłania sobie zabawnych ujęć. Dziś to także sposób na promocję – przede wszystkim wydarzeń i miejsc. Od pewnego czasu bowiem aplikacja z pod znaku duszka daje nam możliwość „uczestniczenia” w ważnych światowych wydarzeniach, a także zobaczenia oczami mieszkańców i turystów miejsc na całej kuli ziemskiej. Kilka miesięcy temu po raz pierwszy mieliśmy okazję podzielić się z użytkownikami Snapchata życiem w stolicy naszego kraju. Wczoraj tę samą możliwość mieli mieszkańcy i turyści przebywający w Krakowie – a jeśli Kraków to przede wszystkim bajgle i jak się okazało... transport miejski, którym chwalą się mieszkańcy! Krakowiacy podzielili się także z nami tym, jak wygląda tradycyjny polski taniec, a także hejnałem z Bazyliki Mariackiej - „Everywhere in Kraków is music”!

Dzielenie się tym jak wygląda Twoje miasto to jedno, a co powiecie na tworzenie jego wizji? W tym roku Warszawa po raz pierwszy postanowiła zaangażować mieszkańców stolicy do tworzenia wspólnej strategii miasta. Warszawiacy będą mogli dzielić się swoimi pomysłami wizji Warszawy w kilka sposobów – dzięki „pudełkom pomysłów” ustawionych w 125 lokalizacjach czy akcjom organizowanym przez miasto. Jednak dla tych, którzy wolą nowoczesność i obraz na rzecz słowa mamy nie lada nowinę! Warszawę 2030 będziecie mogli zbudować w popularnej grze Minecraft! Czy futurystyczne wizje graczy komputerowych znajdą swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości? Przekonamy się w przeciągu najbliższych 15 lat! 

 ::

Fot. Fotolia/ Elena Petrova

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.