Niekonwencjonalna promocja polskich miast

Niekonwencjonalna promocja polskich miast

Brief.pl / Inspiracje

W jaki sposób miasta mogą zaistnieć w mediach społecznościowych? Oczywiście sposobów jest wiele, rozpoczynając od facebookowego konta, na instagramowych zdjęciach kończąc. Jednak aby lepiej zaistnieć w świadomości odbiorców warto pojawić się w nich w nieco bardziej niekonwencjonalny sposób, a takim z pewnością jest transmisja na żywo za pośrednictwem Snapchata czy obecność w popularnej grze Minecraft. Czy wiecie już o jakich miastach mowa? Kraków i Warszawa wygrywają w tym tygodniu social media!

-

Coraz bardziej popularny Snapchat to już nie tyko komunikator używany wyłącznie przez nastolatków w celu przesyłania sobie zabawnych ujęć. Dziś to także sposób na promocję – przede wszystkim wydarzeń i miejsc. Od pewnego czasu bowiem aplikacja z pod znaku duszka daje nam możliwość „uczestniczenia” w ważnych światowych wydarzeniach, a także zobaczenia oczami mieszkańców i turystów miejsc na całej kuli ziemskiej. Kilka miesięcy temu po raz pierwszy mieliśmy okazję podzielić się z użytkownikami Snapchata życiem w stolicy naszego kraju. Wczoraj tę samą możliwość mieli mieszkańcy i turyści przebywający w Krakowie – a jeśli Kraków to przede wszystkim bajgle i jak się okazało... transport miejski, którym chwalą się mieszkańcy! Krakowiacy podzielili się także z nami tym, jak wygląda tradycyjny polski taniec, a także hejnałem z Bazyliki Mariackiej - „Everywhere in Kraków is music”!

Dzielenie się tym jak wygląda Twoje miasto to jedno, a co powiecie na tworzenie jego wizji? W tym roku Warszawa po raz pierwszy postanowiła zaangażować mieszkańców stolicy do tworzenia wspólnej strategii miasta. Warszawiacy będą mogli dzielić się swoimi pomysłami wizji Warszawy w kilka sposobów – dzięki „pudełkom pomysłów” ustawionych w 125 lokalizacjach czy akcjom organizowanym przez miasto. Jednak dla tych, którzy wolą nowoczesność i obraz na rzecz słowa mamy nie lada nowinę! Warszawę 2030 będziecie mogli zbudować w popularnej grze Minecraft! Czy futurystyczne wizje graczy komputerowych znajdą swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości? Przekonamy się w przeciągu najbliższych 15 lat! 

 ::

Fot. Fotolia/ Elena Petrova

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.