Gwiazda Reklamy - Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Gwiazda Reklamy - Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Gwiazda Reklamy

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Gwiazda Reklamy:

 

PASCAL BRODNICKI I KAROL OKRASA

szefowie kuchni

Za role w popularnych kreacjach tworzących trzyletnią kampanię wizerunkową Lidla, za pośrednictwem której edukowali Polaków, jak jeść smacznie i dlaczego nie warto bać się gotowania.

::

MARCIN DOROCIŃSKI

aktor

Za udział w poruszającej kreacji „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”, zrealizowanej na zlecenie Fundacji PZU, która ma na celu przedstawienie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy. Wzruszający spot z udziałem cenionego aktora miał wzbudzać pozytywne emocje i wyróżniać się, w dobrym tego słowa znaczeniu, na tle innych kampanii – można śmiało powiedzieć, że cel został osiągnięty.

::

SZCZEPAN TWARDOCH

pisarz i publicysta

Za przełamywanie klasycznego wizerunku pisarza w kulturze współczesnej. Szczepan Twardoch wystąpił w najnowszej reklamie Mercedes-Benz prezentującej nowy model samochodu marki, co okazało się posunięciem dalece kontrowersyjnym, dzielącym obserwatorów na zwolenników i zagorzałych krytyków. Dzięki rozgłosowi, jaki zdobył dzięki wspomnianej roli, ponownie został poruszony ważki temat udziału ludzi sztuki w akcjach promocyjnych znanych marek.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.