Gwiazda Reklamy - Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Gwiazda Reklamy - Nominacje Ludzie Roku "Briefu" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Gwiazda Reklamy

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Gwiazda Reklamy:

 

PASCAL BRODNICKI I KAROL OKRASA

szefowie kuchni

Za role w popularnych kreacjach tworzących trzyletnią kampanię wizerunkową Lidla, za pośrednictwem której edukowali Polaków, jak jeść smacznie i dlaczego nie warto bać się gotowania.

::

MARCIN DOROCIŃSKI

aktor

Za udział w poruszającej kreacji „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”, zrealizowanej na zlecenie Fundacji PZU, która ma na celu przedstawienie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy. Wzruszający spot z udziałem cenionego aktora miał wzbudzać pozytywne emocje i wyróżniać się, w dobrym tego słowa znaczeniu, na tle innych kampanii – można śmiało powiedzieć, że cel został osiągnięty.

::

SZCZEPAN TWARDOCH

pisarz i publicysta

Za przełamywanie klasycznego wizerunku pisarza w kulturze współczesnej. Szczepan Twardoch wystąpił w najnowszej reklamie Mercedes-Benz prezentującej nowy model samochodu marki, co okazało się posunięciem dalece kontrowersyjnym, dzielącym obserwatorów na zwolenników i zagorzałych krytyków. Dzięki rozgłosowi, jaki zdobył dzięki wspomnianej roli, ponownie został poruszony ważki temat udziału ludzi sztuki w akcjach promocyjnych znanych marek.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.