Facebook a finał Ligi Mistrzów

Facebook a finał Ligi Mistrzów

Brief.pl / Aktualności

Niedawny finał rozgrywek Ligi Mistrzów pomiędzy Bayernem Monachium a Borussią Dortmund wywołał w Polsce olbrzymie zainteresowanie i emocje. Na Facebooku największe zaangażowanie mecz wywołał w... Indonezji. To ciekawa obserwacja, bo finał Ligi Mistrzów to typowo europejskie rozgrywki.

-

Najważniejsze pomeczowe fakty:

- finał obejrzało ponad 360 milionów osób na świecie z 230 krajów

- najczęściej wspominanym graczem na Twitterze był Arjen Robben (ponad milion tweetów)

- oficjalny hashtag #UCLFinal w dniu meczu został użyty 150 000 razy

Źródło: Mashable.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.