,,Diamenty Polskiej Chemii” rozdane

,,Diamenty Polskiej Chemii” rozdane

Brief.pl / Patronaty

Wczoraj zakończył się międzynarodowy szczyt chemiczny w Warszawie organizowany przez Executive Club we współpracy z PwC Polska. W czasie Gali wieńczącej konferencję wręczono nagrody dla najbardziej wyróżniających się podmiotów w branży.

-

Ceremonię wręczenia ,,Diamentów Polskiej Chemii” poprowadzili: Odeta Moro – prezenterka TVP1 i TVN oraz Jacek Socha – Partner PwC w Polsce. Nagrody wręczono w 11 kategoriach. Kapituła Konkursowa zdecydowała w tym roku przyznać również dwie nagrody dodatkowe: pośmiertnie - dla śp. Jana Kulczyka za wybitny wkład w rozwój polskiej chemii oraz nagrodę za wybitne zasługi dla rozwoju przemysłu chemicznego w Polsce dla BASF Polska. W czasie uroczystości Prezes Beata Radomska wykonała specjalny ukłon w kierunku firmy BASF Polska, podkreślając ogromne znaczenie przedsiębiorstwa w budowaniu światowego przemysłu chemicznego i wręczyła dyplom z gratulacjami z okazji 150-lecia firmy.

Wyniki konkursu ,,Diamenty Polskiej Chemii” w 11 kategoriach:

1. LIDER CSR - ANWIL
2. LIDER EKOLOGII - ALWERNIA
3. PRODUKT ROKU - DOW POLSKA
4. LIDER INNOWACJI ROKU - Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn
5. PODMIOT FINANSUJĄCY ROKU - PKO Bank Polski
6. INWESTOR W KAPITAŁ LUDZKI - FLUOR S.A.
7. DORADCA STRATEGICZNY ROKU – PwC Polska
8. DORADCA PRAWNY ROKU - CMS
9. INWESTYCJA ROKU - Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy”
10. OSOBOWOŚĆ ROKU – Michał Sołowow
11. TOP EXECUTIVE ROKU – Paweł Jarczewski

NAGRODY DODATKOWE:
ZA WYBITNY WKŁAD W ROZWÓJ POLSKIEJ CHEMII– śp. Jan Kulczyk
ZA WYBITNE ZASŁUGI DLA ROZWOJU PRZEMYSŁU CHEMICZNEGO W POLSCE – BASF Polska

::

Patronami Honorowymi wydarzenia byli: Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Skarbu Państwa

Patronami instytucjonalnymi byli: Fertilizers Europe, PlasticsEurope

Patroni: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Partnerzy strategiczni: ANWIL, Grupa Azoty

Partnerzy główni: Ciech S.A., PKO Bank Polski, Synthos

Partnerami złotymi byli: BASF Polska, Veolia Water Technologies

Partnerzy wydarzenia: BGK, Cigno Consulting, DOW, Grupa Erbud, Fluor, Lotos, Nord Partner, PayU, Weil, White&Case

Partnerem głównym gali był: PGE Obrót

Partnerem gali był: Deal done

Partnerem merytorycznym był: The Boston Consulting Group

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Manager, Polish Market, Chemik, Chemia Przemysłowa, Chemia i Biznes, Reporter Chemiczny, Law Business Quality, Warsaw Business Journal, Poland Today, rynekinwestycji.pl, kierunekchemia.pl, Newseria Agencja Informacyjna, newsrm.tv, capital24.tv, plastech.pl.

Networking Partner: J.A. Baczewski

Partner ds. bezpieczeństwa: Konsalnet

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.