,,Diamenty Polskiej Chemii” rozdane

,,Diamenty Polskiej Chemii” rozdane

Brief.pl / Patronaty

Wczoraj zakończył się międzynarodowy szczyt chemiczny w Warszawie organizowany przez Executive Club we współpracy z PwC Polska. W czasie Gali wieńczącej konferencję wręczono nagrody dla najbardziej wyróżniających się podmiotów w branży.

-

Ceremonię wręczenia ,,Diamentów Polskiej Chemii” poprowadzili: Odeta Moro – prezenterka TVP1 i TVN oraz Jacek Socha – Partner PwC w Polsce. Nagrody wręczono w 11 kategoriach. Kapituła Konkursowa zdecydowała w tym roku przyznać również dwie nagrody dodatkowe: pośmiertnie - dla śp. Jana Kulczyka za wybitny wkład w rozwój polskiej chemii oraz nagrodę za wybitne zasługi dla rozwoju przemysłu chemicznego w Polsce dla BASF Polska. W czasie uroczystości Prezes Beata Radomska wykonała specjalny ukłon w kierunku firmy BASF Polska, podkreślając ogromne znaczenie przedsiębiorstwa w budowaniu światowego przemysłu chemicznego i wręczyła dyplom z gratulacjami z okazji 150-lecia firmy.

Wyniki konkursu ,,Diamenty Polskiej Chemii” w 11 kategoriach:

1. LIDER CSR - ANWIL
2. LIDER EKOLOGII - ALWERNIA
3. PRODUKT ROKU - DOW POLSKA
4. LIDER INNOWACJI ROKU - Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn
5. PODMIOT FINANSUJĄCY ROKU - PKO Bank Polski
6. INWESTOR W KAPITAŁ LUDZKI - FLUOR S.A.
7. DORADCA STRATEGICZNY ROKU – PwC Polska
8. DORADCA PRAWNY ROKU - CMS
9. INWESTYCJA ROKU - Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy”
10. OSOBOWOŚĆ ROKU – Michał Sołowow
11. TOP EXECUTIVE ROKU – Paweł Jarczewski

NAGRODY DODATKOWE:
ZA WYBITNY WKŁAD W ROZWÓJ POLSKIEJ CHEMII– śp. Jan Kulczyk
ZA WYBITNE ZASŁUGI DLA ROZWOJU PRZEMYSŁU CHEMICZNEGO W POLSCE – BASF Polska

::

Patronami Honorowymi wydarzenia byli: Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Skarbu Państwa

Patronami instytucjonalnymi byli: Fertilizers Europe, PlasticsEurope

Patroni: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Partnerzy strategiczni: ANWIL, Grupa Azoty

Partnerzy główni: Ciech S.A., PKO Bank Polski, Synthos

Partnerami złotymi byli: BASF Polska, Veolia Water Technologies

Partnerzy wydarzenia: BGK, Cigno Consulting, DOW, Grupa Erbud, Fluor, Lotos, Nord Partner, PayU, Weil, White&Case

Partnerem głównym gali był: PGE Obrót

Partnerem gali był: Deal done

Partnerem merytorycznym był: The Boston Consulting Group

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Manager, Polish Market, Chemik, Chemia Przemysłowa, Chemia i Biznes, Reporter Chemiczny, Law Business Quality, Warsaw Business Journal, Poland Today, rynekinwestycji.pl, kierunekchemia.pl, Newseria Agencja Informacyjna, newsrm.tv, capital24.tv, plastech.pl.

Networking Partner: J.A. Baczewski

Partner ds. bezpieczeństwa: Konsalnet

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?