E - Commerce - jak sprzedawać więcej?

Brief TV / Aktualności

W jakim kierunku zmierza e-commerce? Jakie są tendencje zakupowe w internecie? Jak, gdzie i z kim komunikować się w sieci, żeby sprzedawać więcej? Co robić, aby klienci chcieli do nas wracać?

-

Te pytania z pewnością zadaje sobie każdy przedsiębiorca, który działa w branży e-commerce. I między innymi na te pytania próbowali odpowiedzieć podczas konferencji organizowanej przez Brief: Szymon Sikorski reprezentujący firmę Publicon, Anna Opala z Groupona, Marcin Moska, przedstawiciel Divante oraz trener Wojciech Herra. W konferencji, która odbyła się 14 września br. w restauracji Trzy Kolory, uczestniczyło kilkadziesiąt specjalistów związanych z branżą e-commerce. Zapraszamy do obejrzenia relacji z wydarzenia

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.