Showroom podbija niemiecki rynek

Brief.pl / Aktualności

Rok temu, podczas wywiadu dla magazynu „Brief”, dopiero zapowiadali ekspansję na zagraniczne rynki. Dziś reklamę ich najnowszej platformy shwrm.de możemy oglądać w niemieckiej telewizji. Michał Juda i Jasiek Stasz, założyciele firmy Showroom, nasi ubiegłoroczni laureaci „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”, podbijają zachodni rynek!

-

Shwrm.de to najnowszy serwis niemieckojęzyczny uruchomiony przez polską firmę Showroom. Produkty, które są prezentowane za jego pośrednictwem to starannie wyselekcjonowane polskie marki odzieżowe. Czy polska moda może zainteresować wymagającego klienta niemieckiego? Aby sprostać ich oczekiwaniom przez ostatnie kilka miesięcy polskie biuro Showroom odwiedzali dziennikarze i styliści niemieckich edycji magazynów takich jak InStyle, Harper’s Bazaar czy Elle, którzy oglądali projekty polskich projektantów, opiniowali zdjęcia prezentujące kolekcje i służyli pomocą na każdym etapie tworzenia oferty na rynek niemiecki.

Kampania telewizyjna to tylko część szeroko zakrojonych działań promocyjnych na zagranicznym rynku prowadzonych przez Showroom. Platforma shwrm.de jest także reklamowana w mediach należących do portfolio koncernu Hubert Burda Media, strategicznego inwestora polskiego startupu. Dzięki temu, pierwszy raz w historii produkty młodych, polskich projektantów pojawią się w InStyle, najpopularniejszym magazynie modowym w Niemczech, wydawanym w prawie półmilionowym nakładzie. Publikacji będzie towarzyszył specjalny kod rabatowy dla czytelniczek.

- Niemiecki rynek jest Świętym Gralem w kwestii modowego e-commerce, jest też bardzo konkurencyjny i zatłoczony. Jednak naszym zdaniem obszar mody niezależnej jest tam ciągle niezagospodarowany. Oczywiście nie bez znaczenia był też fakt, że jest to rynek macierzysty naszego inwestora strategicznego, firmy Buda – mówi Michał Juda, współzałożyciel Showroomu. - W ekspansji międzynarodowej widzimy największą, długoterminową szansę rozwoju dla naszej firmy, dlatego budując niemiecką platformę staraliśmy się jak najwięcej nauczyć oraz zautomatyzować możliwie dużo procesów, żeby łatwo móc uruchamiać serwisy na kolejnych rynkach – dodaje Jasiek Stasz, współzałożyciel Showroomu.

SHOWROOM to pierwszy polski startup, który jest tak szeroko reklamowany w niemieckiej telewizji. Kampania o wartości 1 miliona euro jest efektem zwycięstwa w prestiżowym konkursie 7 Ventrues Pitch Day organizowanym przez stację telewizyjną ProSieben.

::

Przypominamy również zeszłoroczną rozmowę z Jaśkiem Staszem i Michałem Judą między innymi o tym, jak wygląda polski rynek modowy oraz czy Polacy nie boją się zakupów online.

 ::

Fot. Showroom

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.