wp - grudzien 2016

Lead Ads – nowy format reklamowy na Facebooku dostępny w Polsce

Lead Ads – nowy format reklamowy na Facebooku dostępny w  Polsce

Brief.pl / Aktualności

Facebook na całym świecie udostępnił nowy format reklamowy. Lead Ads ma znacząco uprościć kontakt między firmami, a ich potencjalnymi klientami korzystającymi z urządzeń mobilnych.

-

Kliknięcie w reklamę w formacie Lead Ads powoduje otwarcie formularza automatycznie wypełnionego danymi z Facebooka, takimi jak imię i nazwisko czy adres e-mail. Reklamodawcy mają możliwość dostosowania pytań w formularzu do założeń i celów prowadzonej kampanii. Wśród dostępnych opcji są zarówno pytania otwarte, jak też z możliwością wielokrotnego wyboru. Format Lead Ads gwarantuje poszanowanie prywatności – firmy nie otrzymają żadnych danych przed ostatecznym zatwierdzeniem zawartości formularza, a wszystkie pola mogą być modyfikowane na każdym etapie.

Informacje o potencjalnych klientach, którzy wykorzystali możliwość kontaktu za pomocą reklamy w formacie Lead Ads, mogą być na bieżąco gromadzone i przetwarzane za pomocą systemów CRM obsługiwanych platform. Ich lista, na której aktualnie znajdują się Driftrock, Marketo, Maropost, Oracle Marketing Cloud, Sailthru oraz Salesforce, w najbliższych miesiącach będzie się powiększać.

- Lead Ads ograniczają kłopotliwe wypełnianie formularzy na urządzeniu mobilnym, dzięki czemu łatwiej o kontakt między ludźmi, a firmami. Reklamodawcy, którzy testowali ten format zaobserwowali w swoich kampaniach świetne rezultaty, między innymi znaczącą redukcję współczynnika cost-per-lead. Jesteśmy zadowoleni, że format Lead Ads wraz z nowymi funkcjami, takimi jak integracja z systemami CRM, są już dostępne globalnie – mówi Paresh Rajwat, product manager w Facebooku.

Format Lead Ads został już przetestowany przez wybrane firmy. W przypadku Land Rovera nowy format okazał się znacząco wydajniejszy. Jego zastosowanie pozwoliło na 4-krotne obniżenie współczynnika cost-per-lead w porównaniu do tradycyjnych reklam kierujących do formularza kontaktowego. Z kolei działająca na brazylijskim rynku nieruchomości firma Properati zanotowała 4-krotny spadek współczynnika cost-per-lead przy jednoczesnym 3-krotnym zwiększeniu liczby potencjalnych klientów zgłaszających się po informacje za pomocą formularza kontaktowego Lead Ads.

 ::

źródło: materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.