Lead Ads – nowy format reklamowy na Facebooku dostępny w Polsce

Lead Ads – nowy format reklamowy na Facebooku dostępny w  Polsce

Brief.pl / Aktualności

Facebook na całym świecie udostępnił nowy format reklamowy. Lead Ads ma znacząco uprościć kontakt między firmami, a ich potencjalnymi klientami korzystającymi z urządzeń mobilnych.

-

Kliknięcie w reklamę w formacie Lead Ads powoduje otwarcie formularza automatycznie wypełnionego danymi z Facebooka, takimi jak imię i nazwisko czy adres e-mail. Reklamodawcy mają możliwość dostosowania pytań w formularzu do założeń i celów prowadzonej kampanii. Wśród dostępnych opcji są zarówno pytania otwarte, jak też z możliwością wielokrotnego wyboru. Format Lead Ads gwarantuje poszanowanie prywatności – firmy nie otrzymają żadnych danych przed ostatecznym zatwierdzeniem zawartości formularza, a wszystkie pola mogą być modyfikowane na każdym etapie.

Informacje o potencjalnych klientach, którzy wykorzystali możliwość kontaktu za pomocą reklamy w formacie Lead Ads, mogą być na bieżąco gromadzone i przetwarzane za pomocą systemów CRM obsługiwanych platform. Ich lista, na której aktualnie znajdują się Driftrock, Marketo, Maropost, Oracle Marketing Cloud, Sailthru oraz Salesforce, w najbliższych miesiącach będzie się powiększać.

- Lead Ads ograniczają kłopotliwe wypełnianie formularzy na urządzeniu mobilnym, dzięki czemu łatwiej o kontakt między ludźmi, a firmami. Reklamodawcy, którzy testowali ten format zaobserwowali w swoich kampaniach świetne rezultaty, między innymi znaczącą redukcję współczynnika cost-per-lead. Jesteśmy zadowoleni, że format Lead Ads wraz z nowymi funkcjami, takimi jak integracja z systemami CRM, są już dostępne globalnie – mówi Paresh Rajwat, product manager w Facebooku.

Format Lead Ads został już przetestowany przez wybrane firmy. W przypadku Land Rovera nowy format okazał się znacząco wydajniejszy. Jego zastosowanie pozwoliło na 4-krotne obniżenie współczynnika cost-per-lead w porównaniu do tradycyjnych reklam kierujących do formularza kontaktowego. Z kolei działająca na brazylijskim rynku nieruchomości firma Properati zanotowała 4-krotny spadek współczynnika cost-per-lead przy jednoczesnym 3-krotnym zwiększeniu liczby potencjalnych klientów zgłaszających się po informacje za pomocą formularza kontaktowego Lead Ads.

 ::

źródło: materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.