Czesław Lang jurorem w konkursie "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Czesław Lang jurorem w konkursie "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Brief for Poland / Aktualności

Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne UCI World Tour został przewodniczącym jury w konkursie "Najlepsze wydarzenie lata 2015', organizowanym przez Brief for Poland.

-

Konkurs "Najlepsze wydarzenie lata 2015" ma na celu wyłonienie najciekawszych eventów w Polsce, które przyczyniają się do budowania marki miejsca, wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta oraz wzmacniają jego wizerunek.

Czesław Lang, jeden z najbardziej utytułowanych polskich kolarzy oraz organizator Tour de Pologne jest osobą, która doskonale zna wyzwania stojące przed organizatorami eventów. Laureat wielu nagród i wyróżnień, m.in. "za tworzenie piękna, którym możemy poszczycić się przed światem", "za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju", "za wydarzenie, które w szczególny sposób promuje Polskę", "za działalność wzmacniającą pozycję Polski na arenie międzynarodowej", "za organizację światowej rangi imprezy, która dociera do wielu krajów na całym globie, promując i pokazując walory naszego kraju". Otrzymał także takie tytuły jak: Wyjątkowa Osobowość Życia Publicznego, Ambasador Sportu Polskiego czy Ambasador Marki Polskiej Gospodarki. Czesław Lang w 2009 roku został także Człowiekiem Roku Magazynu Brief.

Tour de Pologne, którego 72. edycja odbyła się na początku sierpnia tego roku, to zdecydowanie najbardziej rozpoznawane wydarzenie sportowe w Polsce.

Jednak Tour de Pologne to jedna z wielu imprez organizowana dziś przez Czesława Langa i jego partnerów. Lang Team ma na koncie: Tour de Pologne Amatorów, Grand Prix MTB, Wyszehradzki Rajd Kolarski - imprezę, w której kolarze przemierzyli 533 kilometry po szosach: Węgier, Czech, Słowacji i Polski, Skandia Maraton Lang Team, czy wreszcie coś dla najmłodszych - Nutella Mini Tour De Pologne.

Organizowane rokrocznie imprezy kolarskie od wielu lat pomagają popularyzować aktywność fizyczną wśród Polaków. Wydarzenia te, będąc często imprezami rangi międzynarodowej, w znaczący sposób przyczyniają się także do promocji Polski na świecie.

::

Sprawdź szczegółowe informacje na temat konkursu.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.