Czesław Lang jurorem w konkursie "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Czesław Lang jurorem w konkursie "Najlepsze wydarzenie lata 2015"

Brief for Poland / Aktualności

Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne UCI World Tour został przewodniczącym jury w konkursie "Najlepsze wydarzenie lata 2015', organizowanym przez Brief for Poland.

-

Konkurs "Najlepsze wydarzenie lata 2015" ma na celu wyłonienie najciekawszych eventów w Polsce, które przyczyniają się do budowania marki miejsca, wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta oraz wzmacniają jego wizerunek.

Czesław Lang, jeden z najbardziej utytułowanych polskich kolarzy oraz organizator Tour de Pologne jest osobą, która doskonale zna wyzwania stojące przed organizatorami eventów. Laureat wielu nagród i wyróżnień, m.in. "za tworzenie piękna, którym możemy poszczycić się przed światem", "za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju", "za wydarzenie, które w szczególny sposób promuje Polskę", "za działalność wzmacniającą pozycję Polski na arenie międzynarodowej", "za organizację światowej rangi imprezy, która dociera do wielu krajów na całym globie, promując i pokazując walory naszego kraju". Otrzymał także takie tytuły jak: Wyjątkowa Osobowość Życia Publicznego, Ambasador Sportu Polskiego czy Ambasador Marki Polskiej Gospodarki. Czesław Lang w 2009 roku został także Człowiekiem Roku Magazynu Brief.

Tour de Pologne, którego 72. edycja odbyła się na początku sierpnia tego roku, to zdecydowanie najbardziej rozpoznawane wydarzenie sportowe w Polsce.

Jednak Tour de Pologne to jedna z wielu imprez organizowana dziś przez Czesława Langa i jego partnerów. Lang Team ma na koncie: Tour de Pologne Amatorów, Grand Prix MTB, Wyszehradzki Rajd Kolarski - imprezę, w której kolarze przemierzyli 533 kilometry po szosach: Węgier, Czech, Słowacji i Polski, Skandia Maraton Lang Team, czy wreszcie coś dla najmłodszych - Nutella Mini Tour De Pologne.

Organizowane rokrocznie imprezy kolarskie od wielu lat pomagają popularyzować aktywność fizyczną wśród Polaków. Wydarzenia te, będąc często imprezami rangi międzynarodowej, w znaczący sposób przyczyniają się także do promocji Polski na świecie.

::

Sprawdź szczegółowe informacje na temat konkursu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.