Wirtualna Polska: Z drugiej ligi do ekstraklasy cz. 2

Brief TV / Ludzie

W jaki sposób wprowadzić zespół grający w drugiej lidze do ekstraklasy? Jak stworzyć portal internetowy bez zewnętrznego finansowania, a następnie przejąć jednego z głównych graczy, czyniąc go tym samym liderem rynku? O drodze na szczyty sektora portali internetowych opowiadają we wrześniowym magazynie Brief Jacek Świderski oraz Michał Brański, twórcy portalu O2, właściciele Wirtualnej Polski. To historia wielkich ambicji i wielkich osiągnięć. Oto fragment tego wywiadu.

-

- Chcemy dostarczać informacje, rozrywkę, usługi, a także pomagać Polakom w podejmowaniu codziennych decyzji, również tych konsumenckich. - mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska - Mając tak sformułowaną misję, przyjmując taką filozofię działania, trudno byłoby nie odnosić się do tego w pewnym sensie również w działaniach redakcyjnych, bez względu na to, czy mowa o wyborach politycznych, czy wyborze pralki, samochodu bądź kredytu hipotecznego. - dodaje. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.