Wirtualna Polska: Z drugiej ligi do ekstraklasy cz. 2

Brief TV / Ludzie

W jaki sposób wprowadzić zespół grający w drugiej lidze do ekstraklasy? Jak stworzyć portal internetowy bez zewnętrznego finansowania, a następnie przejąć jednego z głównych graczy, czyniąc go tym samym liderem rynku? O drodze na szczyty sektora portali internetowych opowiadają we wrześniowym magazynie Brief Jacek Świderski oraz Michał Brański, twórcy portalu O2, właściciele Wirtualnej Polski. To historia wielkich ambicji i wielkich osiągnięć. Oto fragment tego wywiadu.

-

- Chcemy dostarczać informacje, rozrywkę, usługi, a także pomagać Polakom w podejmowaniu codziennych decyzji, również tych konsumenckich. - mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska - Mając tak sformułowaną misję, przyjmując taką filozofię działania, trudno byłoby nie odnosić się do tego w pewnym sensie również w działaniach redakcyjnych, bez względu na to, czy mowa o wyborach politycznych, czy wyborze pralki, samochodu bądź kredytu hipotecznego. - dodaje. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.