MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland.

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland: 

 

WACŁAW IDZIAK

członek zarządu Sekcji Polskiej Europejskiego Ruchu Odnowy Wsi i Małych Miast ECOVAST, Politechnika Koszalińska, Uniwersytet Szczeciński

Za działania na rzecz rozwoju i odnowy wsi. Idziak od siedmiu lat prowadzi eksperyment, który związany jest z tworzeniem tzw. wsi tematycznych oraz przygotowaniem szkół wiejskich do pełnienia roli ośrodków rozwoju wsi. Dzięki niemu powstały m.in. Wioska Hobbitów, Wioska Labiryntów i Źródeł czy Wioska Końca Świata. Jest autorem bądź współautorem wielu projektów związanych z rozwojem lokalnym, nagrodzonych w ogólnopolskich konkursach.

::

WADIM TYSZKIEWICZ

prezydent Nowej Soli

Za sprawne rządzenie Nową Solą, nieprzerwanie od 2002 r. Za kadencji prezydenta Tyszkiewicza bezrobocie spadło w zarządzanym przez niego regionie z 42 do 12 proc. W kolejnych wyborach prezydenckich jego poparcie jest bliskie 90
proc. W 2012 r. otrzymał wyróżnienie Syzyf Roku przyznawane przez Kongregację Przemysłowo-Handlową Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej. Nagroda została przyznana za działalność na rzecz rozwoju gospodarki w swoim regionie.

::

WOJCIECH SAŁUGA

marszałek Województwa Śląskiego

 

 

Za przyczynienie się do rozbudowy Muzeum Śląskiego i działania na rzecz rozwoju regionu śląskiego. W 2015 r. odebrał odznaczenie Złotego Krzyża Zasługi z rąk Prezydenta Bronisława Komorowskiego za wkład w rozwój samorządu terytorialnego w Polsce, a także za osiągnięcia w podejmowanej z pożytkiem dla kraju pracy zawodowej i działalności społecznej.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.