MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland.

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland: 

 

WACŁAW IDZIAK

członek zarządu Sekcji Polskiej Europejskiego Ruchu Odnowy Wsi i Małych Miast ECOVAST, Politechnika Koszalińska, Uniwersytet Szczeciński

Za działania na rzecz rozwoju i odnowy wsi. Idziak od siedmiu lat prowadzi eksperyment, który związany jest z tworzeniem tzw. wsi tematycznych oraz przygotowaniem szkół wiejskich do pełnienia roli ośrodków rozwoju wsi. Dzięki niemu powstały m.in. Wioska Hobbitów, Wioska Labiryntów i Źródeł czy Wioska Końca Świata. Jest autorem bądź współautorem wielu projektów związanych z rozwojem lokalnym, nagrodzonych w ogólnopolskich konkursach.

::

WADIM TYSZKIEWICZ

prezydent Nowej Soli

Za sprawne rządzenie Nową Solą, nieprzerwanie od 2002 r. Za kadencji prezydenta Tyszkiewicza bezrobocie spadło w zarządzanym przez niego regionie z 42 do 12 proc. W kolejnych wyborach prezydenckich jego poparcie jest bliskie 90
proc. W 2012 r. otrzymał wyróżnienie Syzyf Roku przyznawane przez Kongregację Przemysłowo-Handlową Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej. Nagroda została przyznana za działalność na rzecz rozwoju gospodarki w swoim regionie.

::

WOJCIECH SAŁUGA

marszałek Województwa Śląskiego

 

 

Za przyczynienie się do rozbudowy Muzeum Śląskiego i działania na rzecz rozwoju regionu śląskiego. W 2015 r. odebrał odznaczenie Złotego Krzyża Zasługi z rąk Prezydenta Bronisława Komorowskiego za wkład w rozwój samorządu terytorialnego w Polsce, a także za osiągnięcia w podejmowanej z pożytkiem dla kraju pracy zawodowej i działalności społecznej.

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.