CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Public Relations

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Public Relations otrzymują:  

 

JAKUB BIEL

Marketing manager, Solgaz

Za nietypowy pomysł na promocję marki Solgaz, produkującej sprzęt AGD, na portalu Wykop.
pl. Niesztampowy, a jednocześnie szczery sposób budowania wizerunku marki przez 22-letniego studenta Zarządzania Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim został doceniony przez społeczność portalu, która zorganizowała akcję “Pomóżmy Jakubowi z Solgazu zostać PR-owcem roku”.

::

 JOANNA DRABENT

założycielka, Prowly

Za postawienie na nowoczesność i personalizację w dziedzinie PR oraz odnajdowanie nowych sposobów na ułatwianie komunikacji firm z mediami i klientami. Ważne są dla niej wiedza i skuteczność, czego odzwierciedleniem ma być jej firma – Prowly. Wyróżnia ją dbałość o formę i estetykę współpracy. Obecnie jej klientami są takie firmy, jak Spotify czy Allegro. Przez magazyn „Brief” została wyróżniona w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, gdzie znalazła się w tegorocznej edycji na 8. miejscu.

::

GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI

CEO, Hill & Knowlton Strategies

Za umiejętne prowadzenie jednej z najskuteczniejszych agencji public relations w Polsce, obsługującej takie firmy, jak Microsoft, Facebook, Spotify czy Żywiec Zdrój. Twórca i prezes zarządu agencji BCA, która w 2001 r. okazała się najbardziej utytułowaną agencją public relations na świecie w konkursie Golden World Awards. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec, gdzie przeprowadził proces rebrandingu firmy, a także
w Banku Pekao SA, gdzie odpowiedzialny był za proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej banków Pekao SA i BPH SA.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.  

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?