CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Public Relations

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Public Relations otrzymują:  

 

JAKUB BIEL

Marketing manager, Solgaz

Za nietypowy pomysł na promocję marki Solgaz, produkującej sprzęt AGD, na portalu Wykop.
pl. Niesztampowy, a jednocześnie szczery sposób budowania wizerunku marki przez 22-letniego studenta Zarządzania Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim został doceniony przez społeczność portalu, która zorganizowała akcję “Pomóżmy Jakubowi z Solgazu zostać PR-owcem roku”.

::

 JOANNA DRABENT

założycielka, Prowly

Za postawienie na nowoczesność i personalizację w dziedzinie PR oraz odnajdowanie nowych sposobów na ułatwianie komunikacji firm z mediami i klientami. Ważne są dla niej wiedza i skuteczność, czego odzwierciedleniem ma być jej firma – Prowly. Wyróżnia ją dbałość o formę i estetykę współpracy. Obecnie jej klientami są takie firmy, jak Spotify czy Allegro. Przez magazyn „Brief” została wyróżniona w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, gdzie znalazła się w tegorocznej edycji na 8. miejscu.

::

GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI

CEO, Hill & Knowlton Strategies

Za umiejętne prowadzenie jednej z najskuteczniejszych agencji public relations w Polsce, obsługującej takie firmy, jak Microsoft, Facebook, Spotify czy Żywiec Zdrój. Twórca i prezes zarządu agencji BCA, która w 2001 r. okazała się najbardziej utytułowaną agencją public relations na świecie w konkursie Golden World Awards. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec, gdzie przeprowadził proces rebrandingu firmy, a także
w Banku Pekao SA, gdzie odpowiedzialny był za proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej banków Pekao SA i BPH SA.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.  

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.