wp - grudzien 2016

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

CZŁOWIEK PUBLIC RELATIONS - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Public Relations

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Public Relations otrzymują:  

 

JAKUB BIEL

Marketing manager, Solgaz

Za nietypowy pomysł na promocję marki Solgaz, produkującej sprzęt AGD, na portalu Wykop.
pl. Niesztampowy, a jednocześnie szczery sposób budowania wizerunku marki przez 22-letniego studenta Zarządzania Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim został doceniony przez społeczność portalu, która zorganizowała akcję “Pomóżmy Jakubowi z Solgazu zostać PR-owcem roku”.

::

 JOANNA DRABENT

założycielka, Prowly

Za postawienie na nowoczesność i personalizację w dziedzinie PR oraz odnajdowanie nowych sposobów na ułatwianie komunikacji firm z mediami i klientami. Ważne są dla niej wiedza i skuteczność, czego odzwierciedleniem ma być jej firma – Prowly. Wyróżnia ją dbałość o formę i estetykę współpracy. Obecnie jej klientami są takie firmy, jak Spotify czy Allegro. Przez magazyn „Brief” została wyróżniona w rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, gdzie znalazła się w tegorocznej edycji na 8. miejscu.

::

GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI

CEO, Hill & Knowlton Strategies

Za umiejętne prowadzenie jednej z najskuteczniejszych agencji public relations w Polsce, obsługującej takie firmy, jak Microsoft, Facebook, Spotify czy Żywiec Zdrój. Twórca i prezes zarządu agencji BCA, która w 2001 r. okazała się najbardziej utytułowaną agencją public relations na świecie w konkursie Golden World Awards. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec, gdzie przeprowadził proces rebrandingu firmy, a także
w Banku Pekao SA, gdzie odpowiedzialny był za proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej banków Pekao SA i BPH SA.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.  

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.