wp - grudzien 2016

Szukamy najlepszych wydarzeń lata 2015

Szukamy najlepszych wydarzeń lata 2015

Brief for Poland / Aktualności

Do 30 października 2015 roku można zgłaszać projekty do konkursu "Najlepsze Wydarzenie Lata 2015", organizowanego przez Brief for Poland. Jakich imprez szukamy?

-

Nie jest istotne, czy impreza odbyła się w dużym mieście, czy w małej gminie, czy brało w niej udział kilkadziesiąt osób, czy kilka tysięcy. Nieważne jest także to, czy było to wydarzenie muzyczne, sportowe, kulinarne, naukowe, biznesowe czy inne. Liczy się ciekawy pomysł wpisujący się w DNA miasta.

Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 roku, w jednej z czterech kategorii:

- wydarzenie muzyczne
- wydarzenie sportowe
- wydarzenie kulturalne (teatr, film, design, itp)
- inne (np. naukowe, kulinarne, biznesowe, tp)

Najważniejszym kryterium oceny jest pomysł imprezy oraz to, czy dane wydarzenie przyczynia się do budowania marki miejsca, a także czy wpisuje się w strategię rozwoju miasta.

Zwycięzców wyłoni jury, w skład którego wejdą znane osoby ze świata kultury, sportu, biznesu. Nazwiska jurorów zdradzimy wkrótce.

Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne. Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.

Partnerem strategicznym konkursu jest Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto.

::

Szczegółowe informacje na temat konkursu na stronie

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.