Szukamy najlepszych wydarzeń lata 2015

Szukamy najlepszych wydarzeń lata 2015

Brief for Poland / Aktualności

Do 30 października 2015 roku można zgłaszać projekty do konkursu "Najlepsze Wydarzenie Lata 2015", organizowanego przez Brief for Poland. Jakich imprez szukamy?

-

Nie jest istotne, czy impreza odbyła się w dużym mieście, czy w małej gminie, czy brało w niej udział kilkadziesiąt osób, czy kilka tysięcy. Nieważne jest także to, czy było to wydarzenie muzyczne, sportowe, kulinarne, naukowe, biznesowe czy inne. Liczy się ciekawy pomysł wpisujący się w DNA miasta.

Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 roku, w jednej z czterech kategorii:

- wydarzenie muzyczne
- wydarzenie sportowe
- wydarzenie kulturalne (teatr, film, design, itp)
- inne (np. naukowe, kulinarne, biznesowe, tp)

Najważniejszym kryterium oceny jest pomysł imprezy oraz to, czy dane wydarzenie przyczynia się do budowania marki miejsca, a także czy wpisuje się w strategię rozwoju miasta.

Zwycięzców wyłoni jury, w skład którego wejdą znane osoby ze świata kultury, sportu, biznesu. Nazwiska jurorów zdradzimy wkrótce.

Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne. Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.

Partnerem strategicznym konkursu jest Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto.

::

Szczegółowe informacje na temat konkursu na stronie

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.