Szukamy najlepszych wydarzeń lata 2015

Szukamy najlepszych wydarzeń lata 2015

Brief for Poland / Aktualności

Do 30 października 2015 roku można zgłaszać projekty do konkursu "Najlepsze Wydarzenie Lata 2015", organizowanego przez Brief for Poland. Jakich imprez szukamy?

-

Nie jest istotne, czy impreza odbyła się w dużym mieście, czy w małej gminie, czy brało w niej udział kilkadziesiąt osób, czy kilka tysięcy. Nieważne jest także to, czy było to wydarzenie muzyczne, sportowe, kulinarne, naukowe, biznesowe czy inne. Liczy się ciekawy pomysł wpisujący się w DNA miasta.

Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 maja do 30 września 2015 roku, w jednej z czterech kategorii:

- wydarzenie muzyczne
- wydarzenie sportowe
- wydarzenie kulturalne (teatr, film, design, itp)
- inne (np. naukowe, kulinarne, biznesowe, tp)

Najważniejszym kryterium oceny jest pomysł imprezy oraz to, czy dane wydarzenie przyczynia się do budowania marki miejsca, a także czy wpisuje się w strategię rozwoju miasta.

Zwycięzców wyłoni jury, w skład którego wejdą znane osoby ze świata kultury, sportu, biznesu. Nazwiska jurorów zdradzimy wkrótce.

Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne. Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.

Partnerem strategicznym konkursu jest Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto.

::

Szczegółowe informacje na temat konkursu na stronie

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.