Wybierz Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015!

Wybierz Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015!

Brief.pl / Aktualności

W tym roku, po raz pierwszy w historii, nasi Czytelnicy mogą wybrać swojego Człowieka Roku "Briefu". Zapraszamy do zgłaszania kandydatów.

-

Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w oczach naszych Czytelników zasługują na tytuł Człowieka Roku "Briefu" 2015 roku. 

Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w drodze dwuetapowego plebiscytu. Pierwszy etap trwający od 7 do 14 października to czas zgłaszania kandydatów. Następnie spośród zgłoszonych osób zostanie wybranych dziesięciu nominowanych, którzy wskazywani byli najczęściej. W drugim etapie, trwającym od 15 do 21 pażdziernika, Czytelnicy ponownie będą mogli oddać głos na najlepszego z najlepszych. O tym, kto zwyciężył w głosowaniu poinformujemy 29 października, podczas Gali Ludzie Roku "Brief". 

Zgłaszani kandydaci, niezależnie od skali i obszarów prowadzonych działań, powinni wyróżniać się tym, że dokonały czegoś znaczącego w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dla swojej branży.

Zapraszamy do zgłoszenia swojej propozycji!

::

Fot. Fotolia/ Wissanu99

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.