Wybierz Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015!

Wybierz Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015!

Brief.pl / Aktualności

W tym roku, po raz pierwszy w historii, nasi Czytelnicy mogą wybrać swojego Człowieka Roku "Briefu". Zapraszamy do zgłaszania kandydatów.

-

Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w oczach naszych Czytelników zasługują na tytuł Człowieka Roku "Briefu" 2015 roku. 

Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w drodze dwuetapowego plebiscytu. Pierwszy etap trwający od 7 do 14 października to czas zgłaszania kandydatów. Następnie spośród zgłoszonych osób zostanie wybranych dziesięciu nominowanych, którzy wskazywani byli najczęściej. W drugim etapie, trwającym od 15 do 21 pażdziernika, Czytelnicy ponownie będą mogli oddać głos na najlepszego z najlepszych. O tym, kto zwyciężył w głosowaniu poinformujemy 29 października, podczas Gali Ludzie Roku "Brief". 

Zgłaszani kandydaci, niezależnie od skali i obszarów prowadzonych działań, powinni wyróżniać się tym, że dokonały czegoś znaczącego w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dla swojej branży.

Zapraszamy do zgłoszenia swojej propozycji!

::

Fot. Fotolia/ Wissanu99

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.