Wybierz Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015!

Wybierz Człowieka Roku Czytelników "Briefu" 2015!

Brief.pl / Aktualności

W tym roku, po raz pierwszy w historii, nasi Czytelnicy mogą wybrać swojego Człowieka Roku "Briefu". Zapraszamy do zgłaszania kandydatów.

-

Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w oczach naszych Czytelników zasługują na tytuł Człowieka Roku "Briefu" 2015 roku. 

Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w drodze dwuetapowego plebiscytu. Pierwszy etap trwający od 7 do 14 października to czas zgłaszania kandydatów. Następnie spośród zgłoszonych osób zostanie wybranych dziesięciu nominowanych, którzy wskazywani byli najczęściej. W drugim etapie, trwającym od 15 do 21 pażdziernika, Czytelnicy ponownie będą mogli oddać głos na najlepszego z najlepszych. O tym, kto zwyciężył w głosowaniu poinformujemy 29 października, podczas Gali Ludzie Roku "Brief". 

Zgłaszani kandydaci, niezależnie od skali i obszarów prowadzonych działań, powinni wyróżniać się tym, że dokonały czegoś znaczącego w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy dla swojej branży.

Zapraszamy do zgłoszenia swojej propozycji!

::

Fot. Fotolia/ Wissanu99

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.