Ströer w Niemczech powalczy o sektor mobilny

Ströer w Niemczech powalczy o sektor mobilny

Brief.pl / Aktualności

Po przejęciu przez Ströer Media AG firmy Radcarpet powstaje nowa spółka - Ströer Mobile Media GmbH. Radcarpet specjalizuje się w reklamie internetowej lokalizowanej na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu w portfolio Ströera znalazła się usługa bazująca na tzw. LBA, czyli location-based adverstising.

-

LBA to część sektora mobilnego oraz segment, w którym Grupa Ströer upatruje znaczny potencjał.

- Nasze udane wejście w segment LBA to ważny krok w kierunku realizacji naszej całościowej strategii. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się pierwszą w pełni zintegrowaną firmą marketingową w Niemczech. Nasi klienci skorzystają na możliwości oferowania zindywidualizowanych rozwiązań komunikacyjnych w całym cyfrowym łańcuchu wartości - powiedział Udo Müller, prezes Ströer Media AG.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.