Ströer w Niemczech powalczy o sektor mobilny

Ströer w Niemczech powalczy o sektor mobilny

Brief.pl / Aktualności

Po przejęciu przez Ströer Media AG firmy Radcarpet powstaje nowa spółka - Ströer Mobile Media GmbH. Radcarpet specjalizuje się w reklamie internetowej lokalizowanej na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu w portfolio Ströera znalazła się usługa bazująca na tzw. LBA, czyli location-based adverstising.

-

LBA to część sektora mobilnego oraz segment, w którym Grupa Ströer upatruje znaczny potencjał.

- Nasze udane wejście w segment LBA to ważny krok w kierunku realizacji naszej całościowej strategii. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się pierwszą w pełni zintegrowaną firmą marketingową w Niemczech. Nasi klienci skorzystają na możliwości oferowania zindywidualizowanych rozwiązań komunikacyjnych w całym cyfrowym łańcuchu wartości - powiedział Udo Müller, prezes Ströer Media AG.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.