Ströer w Niemczech powalczy o sektor mobilny

Ströer w Niemczech powalczy o sektor mobilny

Brief.pl / Aktualności

Po przejęciu przez Ströer Media AG firmy Radcarpet powstaje nowa spółka - Ströer Mobile Media GmbH. Radcarpet specjalizuje się w reklamie internetowej lokalizowanej na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu w portfolio Ströera znalazła się usługa bazująca na tzw. LBA, czyli location-based adverstising.

-

LBA to część sektora mobilnego oraz segment, w którym Grupa Ströer upatruje znaczny potencjał.

- Nasze udane wejście w segment LBA to ważny krok w kierunku realizacji naszej całościowej strategii. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się pierwszą w pełni zintegrowaną firmą marketingową w Niemczech. Nasi klienci skorzystają na możliwości oferowania zindywidualizowanych rozwiązań komunikacyjnych w całym cyfrowym łańcuchu wartości - powiedział Udo Müller, prezes Ströer Media AG.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.