Osiągnij przewagę w biznesie dzięki Grywalizacji (e-book)

Osiągnij przewagę w biznesie dzięki Grywalizacji (e-book)

Brief.pl / Wiedza

Grywalizacja przestaje być biznesową ciekawostką, a zaczyna być niezbędnym i docenianym elementem kampanii marketingowej - badania pokazują, że już wkrótce będzie z niej korzystać połowa organizacji Global 100. Jak to zrobią? Eksperci z firmy Gamfi, lidera gamifikacji w Polsce, przygotowali e-book, w którym tłumaczą wszystko, co o grywalizacji trzeba wiedzieć.

-

Jeszcze niedawno wydawało się, że grywalizacja to tylko kolejny marketingowy trend, który posłuży może przez chwilę kilku większym firmom, a potem ustąpi innej modzie. Stało się jednak inaczej. Dziś wiadomo, że grywalizacja – czyli wykorzystywanie mechanizmów z gier komputerowych do osiągania celów biznesowych – nie tylko nie przeminie, ale wręcz stanie się nieodzownym sposobem zdobywania uwagi i lojalności konsumentów. Według firmy analityczno-doradczej Gartner w 2017 nawet 50% organizacji z listy Global 1000 będzie używać grywalizacji w ramach swoich procesów biznesowych. Zwraca też uwagę dynamiczny rozwój rynku gamifikacyjnego, który, wedle przewidywań, do 2020 roku będzie wart 10,2 miliardów dolarów.

Warto więc jak najszybciej przekonać się, o co chodzi z grywalizacją i w jaki sposób wprowadzić ją do swojego biznesu. Firma Gamfi, lider rozwiązań grywalizacyjnych na rynku polskim, przygotowała e-book, przybliżający to zagadnienie z biznesowego punktu widzenia. Eksperci, a zarazem praktycy, poprowadzą czytelnika przez niezbędne podstawy, które pomogą zrozumieć ogrom możliwości i zysku, jaki ten innowacyjny mechanizm może przynieść firmie. Warto już dziś dowiedzieć się, co jutro będzie codziennością biznesu.

Pobierz E-book.

Zobacz inne polecane artykuły

Digital marketing w Polsce i na świecie (infografika)

Brief.pl / Aktualności

Digital marketing w Polsce i na świecie (infografika)
Digital marketing w Polsce i na świecie (infografika)

Jak wyglądają wydatki na reklamę internetową w Polsce, a jak na świecie? Jak rewolucja online przyjęła się w naszym kraju i jak wyglądać będzie rynek reklamy w internecie w 2018 roku? Grupa Kwanko prezentuje dane przedstawiające rozkład wydatków na reklamę online na świecie oraz w Polsce, które powstały na podstawie analizy źródeł digital na przestrzeni 2015 i 2016 roku.