Człowiek Reklamy - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015:

Człowiek Reklamy - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015:

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii Człowiek reklamy

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Reklamy:

 

TOMASZ BAGIŃSKI
dyrektor kreatywny, Platige Image


Za realizację krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy kosmicznej Rosetta, zleconego przez Europejską Agencję Kosmiczną. Twórca filmu, od wielu lat związany z kreatywnym studiem animacji Platige Image, znany jest z takich produkcji, jak choćby „Animowana historia Polski”, „Katedra” czy „Sztuka Spadania”.

::

TYTUS KLEPACZ
dyrektor kreatywny, DDB & Tribal Warszawa


Uosobienie słowa kreatywny, specjalista
z zakresu nowych technologii i tzw. digitalu. Ubiegłoroczny członek jury konkursu Cannes Lions. Dwa lata temu wyróżniliśmy jego działania w trio z Adamem Marcem
i Mikołajem Sadowskim przy projekcie "Rak'n'roll Records". Tym razem doceniamy jego pracę m.in. przy kampanii zrealizowanej dla linii lotniczych LOT, za którą agencja DDB & Tribal Warszawa zdobyła nagrodę w konkursie Facebook Awards.

::

DAWID SZCZEPANIAK
dyrektor kreatywny, VML Poland


Za innowacyjność oraz wyjątkowe kreacje promujące znane na rynku polskim i światowym marki. Odpowiada m.in. za stworzenie nowatorskiej kampanii dla Orange przeprowadzonej w grze Minecraft oraz realizację kilkuetapowej kampanii dla marki PZU przebiegającej pod hasłem "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym".

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata. 

:: 

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.