wp - grudzien 2016

Człowiek Reklamy - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015:

Człowiek Reklamy - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015:

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii Człowiek reklamy

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Reklamy:

 

TOMASZ BAGIŃSKI
dyrektor kreatywny, Platige Image


Za realizację krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy kosmicznej Rosetta, zleconego przez Europejską Agencję Kosmiczną. Twórca filmu, od wielu lat związany z kreatywnym studiem animacji Platige Image, znany jest z takich produkcji, jak choćby „Animowana historia Polski”, „Katedra” czy „Sztuka Spadania”.

::

TYTUS KLEPACZ
dyrektor kreatywny, DDB & Tribal Warszawa


Uosobienie słowa kreatywny, specjalista
z zakresu nowych technologii i tzw. digitalu. Ubiegłoroczny członek jury konkursu Cannes Lions. Dwa lata temu wyróżniliśmy jego działania w trio z Adamem Marcem
i Mikołajem Sadowskim przy projekcie "Rak'n'roll Records". Tym razem doceniamy jego pracę m.in. przy kampanii zrealizowanej dla linii lotniczych LOT, za którą agencja DDB & Tribal Warszawa zdobyła nagrodę w konkursie Facebook Awards.

::

DAWID SZCZEPANIAK
dyrektor kreatywny, VML Poland


Za innowacyjność oraz wyjątkowe kreacje promujące znane na rynku polskim i światowym marki. Odpowiada m.in. za stworzenie nowatorskiej kampanii dla Orange przeprowadzonej w grze Minecraft oraz realizację kilkuetapowej kampanii dla marki PZU przebiegającej pod hasłem "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym".

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata. 

:: 

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.