Człowiek Mediów - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Człowiek Mediów - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Magazyn / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Mediów

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Mediów otrzymują: 

 

MICHAŁ BRAŃSKI, KRZYSZTOF SIEROTA, JACEK ŚWIDERSKI
właściciele, Wirtualna Polska


Za konsekwencję w działaniu i wytrwałe budowanie biznesu, który w ostatnich latach rozwijał się wyjątkowo szybko, by w ubiegłym roku rozkwitnąć. Niewątpliwy sukces, jakim było przejęcie Wirtualnej Polski, był skutkiem wieloletnich starań o zaistnienie na rynku i osiągnięcie wysokiego statusu. W tym czasie grupa wykreowała takie serwisy, jak m.in. Wrzuta, Kafeteria czy słynny Pudelek. To utalentowane i ambitne trio w swojej 15-letniej karierze nie raz udowadniało, że ciężką pracą można osiągnąć powodzenie i zaskoczyć niedowiarków.

::

ŁUKASZ MĘŻYK, MICHAŁ KOLANKO
założyciele, 300polityka.pl


Za stworzenie niezależnego internetowego medium, które w nietuzinkowy sposób podchodzi do tematu polityki. Za szczegółowy i czysty przekaz oraz wieloaspektowe podejście do omawianych zagadnień. Całkowicie autonomiczny serwis szybko stał się opiniotwórczym medium w obszarze polityki. Jego twórcy są doceniani i sami potrafią docenić prawdziwą sztukę dziennikarską.

::

ELIZA MICHALIK
dziennikarka, Superstacja


Za budowę wyrazistej marki i komunikację bez ogródek. Z pewnością jest osobą kontrowersyjną – z jej poglądami można się zgadzać lub nie, ale nie można jej odmówić charakteru i przejść obok obojętnie.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

 

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.