Człowiek Mediów - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Człowiek Mediów - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Magazyn / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Mediów

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Mediów otrzymują: 

 

MICHAŁ BRAŃSKI, KRZYSZTOF SIEROTA, JACEK ŚWIDERSKI
właściciele, Wirtualna Polska


Za konsekwencję w działaniu i wytrwałe budowanie biznesu, który w ostatnich latach rozwijał się wyjątkowo szybko, by w ubiegłym roku rozkwitnąć. Niewątpliwy sukces, jakim było przejęcie Wirtualnej Polski, był skutkiem wieloletnich starań o zaistnienie na rynku i osiągnięcie wysokiego statusu. W tym czasie grupa wykreowała takie serwisy, jak m.in. Wrzuta, Kafeteria czy słynny Pudelek. To utalentowane i ambitne trio w swojej 15-letniej karierze nie raz udowadniało, że ciężką pracą można osiągnąć powodzenie i zaskoczyć niedowiarków.

::

ŁUKASZ MĘŻYK, MICHAŁ KOLANKO
założyciele, 300polityka.pl


Za stworzenie niezależnego internetowego medium, które w nietuzinkowy sposób podchodzi do tematu polityki. Za szczegółowy i czysty przekaz oraz wieloaspektowe podejście do omawianych zagadnień. Całkowicie autonomiczny serwis szybko stał się opiniotwórczym medium w obszarze polityki. Jego twórcy są doceniani i sami potrafią docenić prawdziwą sztukę dziennikarską.

::

ELIZA MICHALIK
dziennikarka, Superstacja


Za budowę wyrazistej marki i komunikację bez ogródek. Z pewnością jest osobą kontrowersyjną – z jej poglądami można się zgadzać lub nie, ale nie można jej odmówić charakteru i przejść obok obojętnie.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

 

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.