Człowiek Mediów - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Człowiek Mediów - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Magazyn / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Mediów

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.

Nominacje w kategorii Człowiek Mediów otrzymują: 

 

MICHAŁ BRAŃSKI, KRZYSZTOF SIEROTA, JACEK ŚWIDERSKI
właściciele, Wirtualna Polska


Za konsekwencję w działaniu i wytrwałe budowanie biznesu, który w ostatnich latach rozwijał się wyjątkowo szybko, by w ubiegłym roku rozkwitnąć. Niewątpliwy sukces, jakim było przejęcie Wirtualnej Polski, był skutkiem wieloletnich starań o zaistnienie na rynku i osiągnięcie wysokiego statusu. W tym czasie grupa wykreowała takie serwisy, jak m.in. Wrzuta, Kafeteria czy słynny Pudelek. To utalentowane i ambitne trio w swojej 15-letniej karierze nie raz udowadniało, że ciężką pracą można osiągnąć powodzenie i zaskoczyć niedowiarków.

::

ŁUKASZ MĘŻYK, MICHAŁ KOLANKO
założyciele, 300polityka.pl


Za stworzenie niezależnego internetowego medium, które w nietuzinkowy sposób podchodzi do tematu polityki. Za szczegółowy i czysty przekaz oraz wieloaspektowe podejście do omawianych zagadnień. Całkowicie autonomiczny serwis szybko stał się opiniotwórczym medium w obszarze polityki. Jego twórcy są doceniani i sami potrafią docenić prawdziwą sztukę dziennikarską.

::

ELIZA MICHALIK
dziennikarka, Superstacja


Za budowę wyrazistej marki i komunikację bez ogródek. Z pewnością jest osobą kontrowersyjną – z jej poglądami można się zgadzać lub nie, ale nie można jej odmówić charakteru i przejść obok obojętnie.

::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

 

::

Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.

::

Fot. Fotolia/ destina

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?