Lekcja storytellingu od Steva Jobsa

Brief.pl / Inspiracje

Jeśli uczyć się to tylko od najlepszych. A jeśli chodzi o umiejętność opowiadania historii Steve Jobs z pewnością należał do światowej czołówki. Dziś mija czwarta rocznica śmierci wielkiego wizjonera i współzałożyciela firmy Apple Inc. Warto więc przypomnieć jedną z najlepszych, przepełnioną ładunkiem pozytywnych emocji i motywacji opowieść. A dokładniej trzy opowieści.

-

Steve Jobs, w 2005 roku, został poproszony o powiedzenie kilku słów do kończących studia i rozpoczynających nowy, dorosły etap swojego życia absolwentów Stanford University. Z tych historii wyciągnąć można dla siebie wartościową lekcję, ale jednocześnie dowiedzieć się wiele na temat momentów przełomowych w życiu samego Jobsa. To lepsze niż jakiekolwiek opisy biograficzne. 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.