Człowiek Marketingu i Sprzedaży - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Człowiek Marketingu i Sprzedaży - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w pierwszej kategorii: Człowiek Marketingu i Sprzedaży.

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu. 

 

Nominacje w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży otrzymują: 

 

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
dyrektor ds. marketingu, Play

Za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.
::

ŁUKASZ KOSUNIAK 

B2B marketing manager, Samsung Electronics Polska

 

Za tworzenie i egzekwowanie strategii marketingowej Samsunga na rynku klientów biznesowych. Odpowiedzialny za takie produkty i rozwiązania biznesowe, jak digital signage, rozwiązania i urządzenia mobilne oraz generowanie leadów dla rozwiązań branżowych, m.in. w transporcie, finansach i logistyce.
::

AGATA SOBIERAJSKA
kierownik ds. marketingu i PR, Teatr Syrena

Za umiejętne łączenie sztuki z biznesem i skuteczne prowadzenie działu marketingu w warszawskim teatrze. Jej zaangażowanie pozwoliło na organizację warsztatów dla studentów kierunków artystycznych, którym wciąż często brakuje wiedzy nt. przedsiębiorczości. Dzięki jej staraniom w tym roku nad drzwiami Teatru Syrena ponownie zawisł kultowy neon.
::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

::
Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.
::
Fot. Fotolia/ destina

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.