wp - grudzien 2016

Człowiek Marketingu i Sprzedaży - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Człowiek Marketingu i Sprzedaży - NOMINACJE LUDZIE ROKU "BRIEFU" 2015

Brief.pl / Aktualności

Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w pierwszej kategorii: Człowiek Marketingu i Sprzedaży.

-

Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu. 

 

Nominacje w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży otrzymują: 

 

BARTOSZ DOBRZYŃSKI
dyrektor ds. marketingu, Play

Za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.
::

ŁUKASZ KOSUNIAK 

B2B marketing manager, Samsung Electronics Polska

 

Za tworzenie i egzekwowanie strategii marketingowej Samsunga na rynku klientów biznesowych. Odpowiedzialny za takie produkty i rozwiązania biznesowe, jak digital signage, rozwiązania i urządzenia mobilne oraz generowanie leadów dla rozwiązań branżowych, m.in. w transporcie, finansach i logistyce.
::

AGATA SOBIERAJSKA
kierownik ds. marketingu i PR, Teatr Syrena

Za umiejętne łączenie sztuki z biznesem i skuteczne prowadzenie działu marketingu w warszawskim teatrze. Jej zaangażowanie pozwoliło na organizację warsztatów dla studentów kierunków artystycznych, którym wciąż często brakuje wiedzy nt. przedsiębiorczości. Dzięki jej staraniom w tym roku nad drzwiami Teatru Syrena ponownie zawisł kultowy neon.
::

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.

::
Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.
::
Fot. Fotolia/ destina

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.