Rusza XVII Konkurs Chopinowski

Brief for Poland / Aktualności

1 października rozpoczął się XVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina. Jest to jeden z najstarszych turniejów muzycznych, a jednocześnie jedyny monograficzny konkurs tej rangi na świecie. Wydarzenie to od wielu lat promuje Polskę na świecie.

-

Konkursowe przesłuchania poprzedzą dwa koncerty inauguracyjne. 1 października z Orkiestrą Filharmonii Narodowej pod dyrekcją Jacka Kaspszyka wystąpią Martha Argerich i Nelson Goerner, a 2 października Garrick Ohlsson z Chórem męskim i Orkiestrą Filharmonii Narodowej pod dyrekcją Wojciecha Rajskiego. Przesłuchania konkursowe rozpoczną się 3 października o godz. 10.00.

Zainteresowanie XVII Konkursem jest ogromne. W ubiegłym roku, po ogłoszeniu naboru wniosków Narodowy Instytut Fryderyka Chopina otrzymał ponad 450 zgłoszeń z całego świata. Komisja Kwalifikacyjna na podstawie analizy wysłanych nagrań i aplikacji wyłoniła 160 pianistów, którzy w kwietniu tego roku w Warszawie wzięli udział w publicznych Eliminacjach. Z tego grona jury do głównego konkursu dopuściło 77 pianistów. Udział w październikowym Konkursie, z pominięciem Eliminacji zapewniło sobie 7 pianistów.

Wśród startujących w październikowym konkursie najliczniejsze grupy stanowią Polacy (15 osób) i Chińczycy (14 osób), ponadto wystąpi aż 12 pianistów z Japonii, 9 z Korei Południowej, 6 z Rosji, 4 ze Stanów Zjednoczonych, po 3 z Włoch, Kanady i Wielkiej Brytanii, 2 z Czech i po 1 reprezentancie z Białorusi, Chorwacji, Francji, Grecji, Indonezji, Łotwy, Ukrainy, Uzbekistanu i Węgier.

::

Brief for Poland od kilkunastu lat przekonuje, że najskuteczniejszą promocją państw, są marki związane z tymi krajami. Mogą to być zarówno marki komercyjne, jak i wybitne dzieła sztuki, znane osoby, atrakcje turystyczne i wydarzenia. Eventy są bardzo ważnym narzędziem marketingowym, w związku z tym Brief for Poland ogłasza konkurs na Najlepsze Wydarzenie Lata 2015. Szukamy ciekawych imprez, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca. Już 1 października br. rusza pierwszy etap konkursu - przyjmowanie zgłoszeń.

Dowiedz się więcej na temat konkursu Najlepsze wydarzenie lata 2015

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.