Rusza XVII Konkurs Chopinowski

Brief for Poland / Aktualności

1 października rozpoczął się XVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina. Jest to jeden z najstarszych turniejów muzycznych, a jednocześnie jedyny monograficzny konkurs tej rangi na świecie. Wydarzenie to od wielu lat promuje Polskę na świecie.

-

Konkursowe przesłuchania poprzedzą dwa koncerty inauguracyjne. 1 października z Orkiestrą Filharmonii Narodowej pod dyrekcją Jacka Kaspszyka wystąpią Martha Argerich i Nelson Goerner, a 2 października Garrick Ohlsson z Chórem męskim i Orkiestrą Filharmonii Narodowej pod dyrekcją Wojciecha Rajskiego. Przesłuchania konkursowe rozpoczną się 3 października o godz. 10.00.

Zainteresowanie XVII Konkursem jest ogromne. W ubiegłym roku, po ogłoszeniu naboru wniosków Narodowy Instytut Fryderyka Chopina otrzymał ponad 450 zgłoszeń z całego świata. Komisja Kwalifikacyjna na podstawie analizy wysłanych nagrań i aplikacji wyłoniła 160 pianistów, którzy w kwietniu tego roku w Warszawie wzięli udział w publicznych Eliminacjach. Z tego grona jury do głównego konkursu dopuściło 77 pianistów. Udział w październikowym Konkursie, z pominięciem Eliminacji zapewniło sobie 7 pianistów.

Wśród startujących w październikowym konkursie najliczniejsze grupy stanowią Polacy (15 osób) i Chińczycy (14 osób), ponadto wystąpi aż 12 pianistów z Japonii, 9 z Korei Południowej, 6 z Rosji, 4 ze Stanów Zjednoczonych, po 3 z Włoch, Kanady i Wielkiej Brytanii, 2 z Czech i po 1 reprezentancie z Białorusi, Chorwacji, Francji, Grecji, Indonezji, Łotwy, Ukrainy, Uzbekistanu i Węgier.

::

Brief for Poland od kilkunastu lat przekonuje, że najskuteczniejszą promocją państw, są marki związane z tymi krajami. Mogą to być zarówno marki komercyjne, jak i wybitne dzieła sztuki, znane osoby, atrakcje turystyczne i wydarzenia. Eventy są bardzo ważnym narzędziem marketingowym, w związku z tym Brief for Poland ogłasza konkurs na Najlepsze Wydarzenie Lata 2015. Szukamy ciekawych imprez, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca. Już 1 października br. rusza pierwszy etap konkursu - przyjmowanie zgłoszeń.

Dowiedz się więcej na temat konkursu Najlepsze wydarzenie lata 2015

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.