Casting na Cebulę

Brief.pl / Aktualności

Stworzenie pysznej potrawy nie jest rzeczą łatwą. Okazuje się jednak, że równie trudnym zadaniem jest jej sfotografowanie w taki sposób, aby nie tylko zachęcała do skosztowania, ale także mobilizowała innych do samodzielnego działania w kuchni. O tym, w jaki sposób powstaje magazyn kulturalno-kulinarny "Kukbuk" oraz czym jest tytułowy casting na cebulę, opowiadają Daria Pawlewska i Oliwia Gede.

-

- Przywiązujemy bardzo dużą wagę do sfery wizualnej. Chcemy, aby zdjęcia publikowane w naszym magazynie były apetyczne, a przez to motywowały do twórczości domowej i zachęcały do gotowania - mówiła podczas wywiadu Oliwia Gade, współzałożycielka magazynu KUKBUK.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.