Facebook wprowadza ruchome profilowe

Facebook wprowadza ruchome profilowe

Brief.pl / Aktualności

Ostatnio Facebook zaczął sukcesywnie wprowadzać gro zmian w sposobie korzystania z serwisu. Najnowsza ma zmienić sposób, w jaki będziemy postrzegać profile znajomych na urządzeniach mobilnych. Wkrótce nasze zdjęcie główne będziemy mogli zamienić w zapętlony 7-sekundowy filmik bądź gif.

-

Wielu użytkowników podchodzi bardzo kreatywnie do tworzenia swoich facebookowych kont, na przykład łącząc ze sobą zdjęcie profilowe z tym w tle. Odpowiadając na potrzeby coraz bardziej wyrazistego pokazywania swojego „ja” na Facebooku, serwis postanowił dać możliwość użytkownikom wstawienia ruchomego zdjęcia profilowego – w formie zapętlonego 7-sekundowego filmiku, lub w postaci gifu. Jednak to nie wszystko. Kojarzycie formułę Tindera? Wkrótce każdy korzystający z Facebooka będzie mógł wybrać 5 zdjęć, które otrzymają własne miejsce powyżej profilu i w założeniu mają pomóc innym osobom w rozpoznaniu swojego starego przyjaciela. 

Jesteś na wakacjach i chcesz poinformować o tym znajomych? Teraz Twoje zdjęcie profilowe będzie mogło zmienić się na konkretny czasu. Z związku z tym każdy, kto odwiedzi profil będzie wiedział o tym, że na przykład nie ma Cię w kraju i nie masz dostępu do internetu. Jest to też odpowiedź na solidaryzowanie się z pewnymi bieżącymi wydarzeniami, jak to miało miejsce w przypadku tęczowych zdjęć.

Ponadto, ze względu na coraz częstsze korzystanie z serwisu z poziomu aplikacji, sposób prezentacji naszych profili ma również ulec zmianie. Zdjęcie główne ma zostać wyśrodkowane, a sekcje „Zdjęcia” i „Znajomi” mają otrzymać znaczącą pozycję i rozmiar. Zmiany będą także dotyczyć większej kontroli nad prywatnością. Użytkownicy dostaną także możliwość stworzenia swojego krótkiego bio, co ma być okazją do promocji… samego siebie.

::

Jeszcze nie wiadomo kiedy i w których krajach wszystkie opisane wyżej opcje będą dostępne.

::

Fot. Facebook/Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.