InSocial: rynek VC oczami Kasi Kazior

Brief TV / Inspiracje

Rynek funduszy venture capital znajduje się w Polsce w dość szczególnym momencie. Czym się on charakteryzuje? W najnowszym docinku InSocial tłumaczy to Kasia Kazior, dyrektor funduszu VC Rocket Internet Poland.

-

Katarzyna Kazior pełni funkcję Dyrektora Rocket Internet w Polsce oraz Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce.

Katarzyna Kazior to manager doświadczony w zarządzaniu projektami w dziedzinie e-commerce. W trakcie kariery zawodowej uczestniczyła w wielu międzynarodowych przedsięwzięciach w Polsce, RPA, Belgii i Niemczech. Od 2012 pracuje w Rocket Internet, jednym z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznych funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w dziedzinie ecommerce. Odpowiada tam za relacje inwestorskie z partnerami biznesowymi  i nadzoruje funkcjonowanie marek działających w Polsce. Od 3 lat pełni także funkcję Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce. Była odpowiedzialna za stworzenie strategii i planu rozwoju marki, a następnie wprowadzenie jej na polski rynek.

Przed dołączeniem do zespołu Rocket Internet, Katarzyna Kazior zajmowała stanowisko starszego analityka w międzynarodowej firmie konsultingowej McKinsey & Company. Doradzała firmom z sektora handlu, telekomunikacji oraz funduszom inwestycyjnym.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową oraz The London School of Economics and Political Science.

W rozmowie z Pawłem Luty mówi o rynku startupów, finansowaniu VC i przedsiębiorczości kobiet.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.