InSocial: rynek VC oczami Kasi Kazior

Brief TV / Inspiracje

Rynek funduszy venture capital znajduje się w Polsce w dość szczególnym momencie. Czym się on charakteryzuje? W najnowszym docinku InSocial tłumaczy to Kasia Kazior, dyrektor funduszu VC Rocket Internet Poland.

-

Katarzyna Kazior pełni funkcję Dyrektora Rocket Internet w Polsce oraz Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce.

Katarzyna Kazior to manager doświadczony w zarządzaniu projektami w dziedzinie e-commerce. W trakcie kariery zawodowej uczestniczyła w wielu międzynarodowych przedsięwzięciach w Polsce, RPA, Belgii i Niemczech. Od 2012 pracuje w Rocket Internet, jednym z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznych funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w dziedzinie ecommerce. Odpowiada tam za relacje inwestorskie z partnerami biznesowymi  i nadzoruje funkcjonowanie marek działających w Polsce. Od 3 lat pełni także funkcję Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce. Była odpowiedzialna za stworzenie strategii i planu rozwoju marki, a następnie wprowadzenie jej na polski rynek.

Przed dołączeniem do zespołu Rocket Internet, Katarzyna Kazior zajmowała stanowisko starszego analityka w międzynarodowej firmie konsultingowej McKinsey & Company. Doradzała firmom z sektora handlu, telekomunikacji oraz funduszom inwestycyjnym.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową oraz The London School of Economics and Political Science.

W rozmowie z Pawłem Luty mówi o rynku startupów, finansowaniu VC i przedsiębiorczości kobiet.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.