InSocial: rynek VC oczami Kasi Kazior

Brief TV / Inspiracje

Rynek funduszy venture capital znajduje się w Polsce w dość szczególnym momencie. Czym się on charakteryzuje? W najnowszym docinku InSocial tłumaczy to Kasia Kazior, dyrektor funduszu VC Rocket Internet Poland.

-

Katarzyna Kazior pełni funkcję Dyrektora Rocket Internet w Polsce oraz Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce.

Katarzyna Kazior to manager doświadczony w zarządzaniu projektami w dziedzinie e-commerce. W trakcie kariery zawodowej uczestniczyła w wielu międzynarodowych przedsięwzięciach w Polsce, RPA, Belgii i Niemczech. Od 2012 pracuje w Rocket Internet, jednym z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznych funduszy inwestycyjnych specjalizujących się w dziedzinie ecommerce. Odpowiada tam za relacje inwestorskie z partnerami biznesowymi  i nadzoruje funkcjonowanie marek działających w Polsce. Od 3 lat pełni także funkcję Dyrektora Zarządzającego Cuponation w Polsce. Była odpowiedzialna za stworzenie strategii i planu rozwoju marki, a następnie wprowadzenie jej na polski rynek.

Przed dołączeniem do zespołu Rocket Internet, Katarzyna Kazior zajmowała stanowisko starszego analityka w międzynarodowej firmie konsultingowej McKinsey & Company. Doradzała firmom z sektora handlu, telekomunikacji oraz funduszom inwestycyjnym.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową oraz The London School of Economics and Political Science.

W rozmowie z Pawłem Luty mówi o rynku startupów, finansowaniu VC i przedsiębiorczości kobiet.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.