Szymon Majewski w kampanii Radia Eska

Brief.pl / Ludzie

27 maja br. wystartowała kampania reklamowa wspierająca konkurs antenowy Radia Eska. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski, prowadzący poranny program „Szymorning” w Radiu Eska.

-

Kampania, promująca konkurs „Szymon Płaci Twoje Rachunki”, obejmuje telewizję, kino i internet. 30-sekundowy spot reklamowy z udziałem Szymona Majewskiego będzie emitowany w stacjach telewizyjnych: Polsat, Eska TV, Polo TV, Disney Channel i Disney XD, a także przed seansami filmowymi w sieci kin: Multikino, Cinema City i Helios oraz w internecie: Onet, Wirtualna Polska, Interia, Eska.pl, eskaGo.pl, eska.tv, se.pl, Disney.pl, Facebook i YouTube.

Kreację przygotował dział promocji Radia Eska, który jest także odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Realizacją spotu reklamowego zajął się dział produkcji kontentu video wydawnictwa Murator, a wyreżyserował go Piotr Kumik. Działania reklamowe będą prowadzone do zakończenia konkursu, czyli do 28 czerwca br.

Kampania promuje kolejną edycję konkursu antenowego, w którym słuchacze Radia Eska mają szansę przekonać Szymona Majewskiego do zapłacenia ich rachunku. Chętni mogą zgłaszać się do udziału w zabawie za pomocą SMS-ów, w których muszą uzasadnić, dlaczego to właśnie ich rachunek ma zostać opłacony. Im bardziej oryginalne są argumenty słuchaczy, tym większa szansa na wygraną.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.