Szymon Majewski w kampanii Radia Eska

Brief.pl / Ludzie

27 maja br. wystartowała kampania reklamowa wspierająca konkurs antenowy Radia Eska. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski, prowadzący poranny program „Szymorning” w Radiu Eska.

-

Kampania, promująca konkurs „Szymon Płaci Twoje Rachunki”, obejmuje telewizję, kino i internet. 30-sekundowy spot reklamowy z udziałem Szymona Majewskiego będzie emitowany w stacjach telewizyjnych: Polsat, Eska TV, Polo TV, Disney Channel i Disney XD, a także przed seansami filmowymi w sieci kin: Multikino, Cinema City i Helios oraz w internecie: Onet, Wirtualna Polska, Interia, Eska.pl, eskaGo.pl, eska.tv, se.pl, Disney.pl, Facebook i YouTube.

Kreację przygotował dział promocji Radia Eska, który jest także odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Realizacją spotu reklamowego zajął się dział produkcji kontentu video wydawnictwa Murator, a wyreżyserował go Piotr Kumik. Działania reklamowe będą prowadzone do zakończenia konkursu, czyli do 28 czerwca br.

Kampania promuje kolejną edycję konkursu antenowego, w którym słuchacze Radia Eska mają szansę przekonać Szymona Majewskiego do zapłacenia ich rachunku. Chętni mogą zgłaszać się do udziału w zabawie za pomocą SMS-ów, w których muszą uzasadnić, dlaczego to właśnie ich rachunek ma zostać opłacony. Im bardziej oryginalne są argumenty słuchaczy, tym większa szansa na wygraną.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.