Szymon Majewski w kampanii Radia Eska

Brief.pl / Ludzie

27 maja br. wystartowała kampania reklamowa wspierająca konkurs antenowy Radia Eska. Twarzą kampanii jest Szymon Majewski, prowadzący poranny program „Szymorning” w Radiu Eska.

-

Kampania, promująca konkurs „Szymon Płaci Twoje Rachunki”, obejmuje telewizję, kino i internet. 30-sekundowy spot reklamowy z udziałem Szymona Majewskiego będzie emitowany w stacjach telewizyjnych: Polsat, Eska TV, Polo TV, Disney Channel i Disney XD, a także przed seansami filmowymi w sieci kin: Multikino, Cinema City i Helios oraz w internecie: Onet, Wirtualna Polska, Interia, Eska.pl, eskaGo.pl, eska.tv, se.pl, Disney.pl, Facebook i YouTube.

Kreację przygotował dział promocji Radia Eska, który jest także odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Realizacją spotu reklamowego zajął się dział produkcji kontentu video wydawnictwa Murator, a wyreżyserował go Piotr Kumik. Działania reklamowe będą prowadzone do zakończenia konkursu, czyli do 28 czerwca br.

Kampania promuje kolejną edycję konkursu antenowego, w którym słuchacze Radia Eska mają szansę przekonać Szymona Majewskiego do zapłacenia ich rachunku. Chętni mogą zgłaszać się do udziału w zabawie za pomocą SMS-ów, w których muszą uzasadnić, dlaczego to właśnie ich rachunek ma zostać opłacony. Im bardziej oryginalne są argumenty słuchaczy, tym większa szansa na wygraną.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.