Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Brief.pl / CSR

Wirtualnie, ale w odpowiedzi na rzeczywiste problemy współczesnego świata, sir Richard Branson wzywa internautów do wstąpienia do Global Goals Alliance. Tak by każdy mógł stać się superbohaterem!

-

Międzynarodowa kampania zainicjowana przez fundację Virgin Unite, ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w kwestiach walki z problemami społecznymi, które są zawarte w siedemnastu, globalnych celach ONZ. Jednak to w jakim stylu o tych problemach będzie mowa, jak na akcje Bransona przystało, będzie okraszone dużą dozą dystansu i humoru.

Do akcji może dołączyć każdy, kto w specjalnie przygotowanej aplikacji stworzy własnego awatara – superbohatera. Bohaterem można zostać w jednej z siedemnastu kategorii problemowych, wykorzystując przy tym odpowiadający każdej z nich szablon. Następnie każdy awatar można udostępniać w mediach społecznościowych, wraz z oficjalnym hashtagiem #TellEveryone.

Inicjatorzy wierzą, że dzięki akcji o problemach będzie głośniej, powstanie pozytywny ruch w internecie, a dzięki temu jest szansa, że ludzie poczują potrzebę nie tylko wirtualnego, ale także rzeczywistego wsparcia. Takie akcje mogą jednoczyć i pokazywać, że razem można naprawdę coś zdziałać w obszarach proponowanych przez ONZ. Postulaty, o które warto walczyć to:

  • Brak ubóstwa
  • Brak głodu
  • Dbałość o zdrowie
  • Odpowiednia edukacja
  • Równość płciowa
  • Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  • Nowoczesna energia dla wszystkich
  • Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  • Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  • Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  • Miasta przyjazne dla środowiska
  • Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  • Ograniczenie zmian klimatycznych
  • Życie pod wodą
  • Życie na lądzie
  • Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  • Partnerstwo dla globalnych goli

Kampania będzie trwała do 3 października, dlatego warto się pospieszyć i na stronie Global Goals Allience dowiedzieć się więcej i stworzyć swojego awatara.

::

Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji CSR - strategia bez wielkich budżetów, organizowaną przez Brief 29 września, w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie. Dowiedz się więcej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.