Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Brief.pl / CSR

Wirtualnie, ale w odpowiedzi na rzeczywiste problemy współczesnego świata, sir Richard Branson wzywa internautów do wstąpienia do Global Goals Alliance. Tak by każdy mógł stać się superbohaterem!

-

Międzynarodowa kampania zainicjowana przez fundację Virgin Unite, ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w kwestiach walki z problemami społecznymi, które są zawarte w siedemnastu, globalnych celach ONZ. Jednak to w jakim stylu o tych problemach będzie mowa, jak na akcje Bransona przystało, będzie okraszone dużą dozą dystansu i humoru.

Do akcji może dołączyć każdy, kto w specjalnie przygotowanej aplikacji stworzy własnego awatara – superbohatera. Bohaterem można zostać w jednej z siedemnastu kategorii problemowych, wykorzystując przy tym odpowiadający każdej z nich szablon. Następnie każdy awatar można udostępniać w mediach społecznościowych, wraz z oficjalnym hashtagiem #TellEveryone.

Inicjatorzy wierzą, że dzięki akcji o problemach będzie głośniej, powstanie pozytywny ruch w internecie, a dzięki temu jest szansa, że ludzie poczują potrzebę nie tylko wirtualnego, ale także rzeczywistego wsparcia. Takie akcje mogą jednoczyć i pokazywać, że razem można naprawdę coś zdziałać w obszarach proponowanych przez ONZ. Postulaty, o które warto walczyć to:

  • Brak ubóstwa
  • Brak głodu
  • Dbałość o zdrowie
  • Odpowiednia edukacja
  • Równość płciowa
  • Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  • Nowoczesna energia dla wszystkich
  • Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  • Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  • Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  • Miasta przyjazne dla środowiska
  • Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  • Ograniczenie zmian klimatycznych
  • Życie pod wodą
  • Życie na lądzie
  • Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  • Partnerstwo dla globalnych goli

Kampania będzie trwała do 3 października, dlatego warto się pospieszyć i na stronie Global Goals Allience dowiedzieć się więcej i stworzyć swojego awatara.

::

Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji CSR - strategia bez wielkich budżetów, organizowaną przez Brief 29 września, w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie. Dowiedz się więcej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.