Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Brief.pl / CSR

Wirtualnie, ale w odpowiedzi na rzeczywiste problemy współczesnego świata, sir Richard Branson wzywa internautów do wstąpienia do Global Goals Alliance. Tak by każdy mógł stać się superbohaterem!

-

Międzynarodowa kampania zainicjowana przez fundację Virgin Unite, ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w kwestiach walki z problemami społecznymi, które są zawarte w siedemnastu, globalnych celach ONZ. Jednak to w jakim stylu o tych problemach będzie mowa, jak na akcje Bransona przystało, będzie okraszone dużą dozą dystansu i humoru.

Do akcji może dołączyć każdy, kto w specjalnie przygotowanej aplikacji stworzy własnego awatara – superbohatera. Bohaterem można zostać w jednej z siedemnastu kategorii problemowych, wykorzystując przy tym odpowiadający każdej z nich szablon. Następnie każdy awatar można udostępniać w mediach społecznościowych, wraz z oficjalnym hashtagiem #TellEveryone.

Inicjatorzy wierzą, że dzięki akcji o problemach będzie głośniej, powstanie pozytywny ruch w internecie, a dzięki temu jest szansa, że ludzie poczują potrzebę nie tylko wirtualnego, ale także rzeczywistego wsparcia. Takie akcje mogą jednoczyć i pokazywać, że razem można naprawdę coś zdziałać w obszarach proponowanych przez ONZ. Postulaty, o które warto walczyć to:

  • Brak ubóstwa
  • Brak głodu
  • Dbałość o zdrowie
  • Odpowiednia edukacja
  • Równość płciowa
  • Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  • Nowoczesna energia dla wszystkich
  • Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  • Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  • Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  • Miasta przyjazne dla środowiska
  • Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  • Ograniczenie zmian klimatycznych
  • Życie pod wodą
  • Życie na lądzie
  • Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  • Partnerstwo dla globalnych goli

Kampania będzie trwała do 3 października, dlatego warto się pospieszyć i na stronie Global Goals Allience dowiedzieć się więcej i stworzyć swojego awatara.

::

Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji CSR - strategia bez wielkich budżetów, organizowaną przez Brief 29 września, w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie. Dowiedz się więcej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.