Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Stań się sojusznikiem globalnej armii. Zachęca Richard Branson

Brief.pl / CSR

Wirtualnie, ale w odpowiedzi na rzeczywiste problemy współczesnego świata, sir Richard Branson wzywa internautów do wstąpienia do Global Goals Alliance. Tak by każdy mógł stać się superbohaterem!

-

Międzynarodowa kampania zainicjowana przez fundację Virgin Unite, ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa w kwestiach walki z problemami społecznymi, które są zawarte w siedemnastu, globalnych celach ONZ. Jednak to w jakim stylu o tych problemach będzie mowa, jak na akcje Bransona przystało, będzie okraszone dużą dozą dystansu i humoru.

Do akcji może dołączyć każdy, kto w specjalnie przygotowanej aplikacji stworzy własnego awatara – superbohatera. Bohaterem można zostać w jednej z siedemnastu kategorii problemowych, wykorzystując przy tym odpowiadający każdej z nich szablon. Następnie każdy awatar można udostępniać w mediach społecznościowych, wraz z oficjalnym hashtagiem #TellEveryone.

Inicjatorzy wierzą, że dzięki akcji o problemach będzie głośniej, powstanie pozytywny ruch w internecie, a dzięki temu jest szansa, że ludzie poczują potrzebę nie tylko wirtualnego, ale także rzeczywistego wsparcia. Takie akcje mogą jednoczyć i pokazywać, że razem można naprawdę coś zdziałać w obszarach proponowanych przez ONZ. Postulaty, o które warto walczyć to:

  • Brak ubóstwa
  • Brak głodu
  • Dbałość o zdrowie
  • Odpowiednia edukacja
  • Równość płciowa
  • Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  • Nowoczesna energia dla wszystkich
  • Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  • Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  • Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  • Miasta przyjazne dla środowiska
  • Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  • Ograniczenie zmian klimatycznych
  • Życie pod wodą
  • Życie na lądzie
  • Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  • Partnerstwo dla globalnych goli

Kampania będzie trwała do 3 października, dlatego warto się pospieszyć i na stronie Global Goals Allience dowiedzieć się więcej i stworzyć swojego awatara.

::

Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji CSR - strategia bez wielkich budżetów, organizowaną przez Brief 29 września, w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska przy ul. Czerskiej 12 w Warszawie. Dowiedz się więcej.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.