Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Artur Nowak-Gocławski

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Artur Nowak-Gocławski

Brief.pl / CSR

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Artur Nowak-Gocławski, założyciel i szef biznesowej Grupy ANG oraz Fundacji „Będę Kim Zechcę”.

-

Artur Nowak-Gocławski, założyciel i szef biznesowej Grupy ANG oraz Fundacji „Będę Kim Zechcę”

Zaangażowany w wiele projektów społecznych w tym w Koalicję Prezesi Wolontariusze oraz projekt Nienieodpowiedzialni.pl, Członek Komitetu KPF oraz Rady Ekspertów ThinkTank, zwolennik strategii biznesowych opartych o idee zrównoważonego rozwoju, zaangażowania społecznego i budowy wartości wspólnej.

Artur Nowak-Gocławski wygłosi prezentację „10 praktycznych refleksji na temat CSR - perspektywa ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych” oraz weźmie udział w debacie.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.