wp - grudzien 2016

Poleć znajomego do pracy

Poleć znajomego do pracy

Brief.pl / Inspiracje

Rusza nowa kampania portalu Praca.pl „Wynagrodzenie za polecenie”. Znasz kogoś, kto poszukuje pracy? Teraz możesz mu pomóc, a po zatrudnieniu rekomendowanego kandydata otrzymać premię w wysokości 1000 złotych.

-

„Wynagrodzenie za polecenie” to niestandardowa kampania Praca.pl promująca wdrożenie internetowego programu poleceń pracowników, z którego mogą korzystać zarówno kandydaci jak i pracodawcy. Jest ona oparta na serii krótkich scenek sytuacyjnych w formie spotów. W rolę kandydatów i pracowników wcielili się członkowie grypy kabaretowej. Pokazano w nich między innymi stereotyp pracy po znajomości, który zazwyczaj kojarzony jest z nepotyzmem i układami. Okazuje się jednak, że obecnie w biznesie taki sposób pozyskiwania pracowników jest postrzegany jako skutecznie funkcjonujący system rekomendacji kandydatów i jako dobre źródło pozyskiwania wykwalifikowanych pracowników.

Założeniem realizacji kampanii jest pomoc w aktywizowaniu i motywowaniu kandydatów do poszukiwania lepszej pracy dla siebie, swoich bliskich i znajomych. 

Jej grupą docelową są kandydaci na rynku pracy, obecni i potencjalni użytkownicy portalu Praca.pl, którzy korzystając z systemu rekomendacji mogą wzajemnie polecać się do pracy, a za pozytywnie zakończony proces rekrutacyjny danego kandydata otrzymać premię pieniężną. Kampania jest również skierowana do pracodawców, celem wsparcia ich w szybszym znalezieniu dobrych pracowników i obniżeniu kosztów procesu rekrutacji.

::

fot. Fotolia/Gstudio Group

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.