Poleć znajomego do pracy

Poleć znajomego do pracy

Brief.pl / Inspiracje

Rusza nowa kampania portalu Praca.pl „Wynagrodzenie za polecenie”. Znasz kogoś, kto poszukuje pracy? Teraz możesz mu pomóc, a po zatrudnieniu rekomendowanego kandydata otrzymać premię w wysokości 1000 złotych.

-

„Wynagrodzenie za polecenie” to niestandardowa kampania Praca.pl promująca wdrożenie internetowego programu poleceń pracowników, z którego mogą korzystać zarówno kandydaci jak i pracodawcy. Jest ona oparta na serii krótkich scenek sytuacyjnych w formie spotów. W rolę kandydatów i pracowników wcielili się członkowie grypy kabaretowej. Pokazano w nich między innymi stereotyp pracy po znajomości, który zazwyczaj kojarzony jest z nepotyzmem i układami. Okazuje się jednak, że obecnie w biznesie taki sposób pozyskiwania pracowników jest postrzegany jako skutecznie funkcjonujący system rekomendacji kandydatów i jako dobre źródło pozyskiwania wykwalifikowanych pracowników.

Założeniem realizacji kampanii jest pomoc w aktywizowaniu i motywowaniu kandydatów do poszukiwania lepszej pracy dla siebie, swoich bliskich i znajomych. 

Jej grupą docelową są kandydaci na rynku pracy, obecni i potencjalni użytkownicy portalu Praca.pl, którzy korzystając z systemu rekomendacji mogą wzajemnie polecać się do pracy, a za pozytywnie zakończony proces rekrutacyjny danego kandydata otrzymać premię pieniężną. Kampania jest również skierowana do pracodawców, celem wsparcia ich w szybszym znalezieniu dobrych pracowników i obniżeniu kosztów procesu rekrutacji.

::

fot. Fotolia/Gstudio Group

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.