Poleć znajomego do pracy

Poleć znajomego do pracy

Brief.pl / Inspiracje

Rusza nowa kampania portalu Praca.pl „Wynagrodzenie za polecenie”. Znasz kogoś, kto poszukuje pracy? Teraz możesz mu pomóc, a po zatrudnieniu rekomendowanego kandydata otrzymać premię w wysokości 1000 złotych.

-

„Wynagrodzenie za polecenie” to niestandardowa kampania Praca.pl promująca wdrożenie internetowego programu poleceń pracowników, z którego mogą korzystać zarówno kandydaci jak i pracodawcy. Jest ona oparta na serii krótkich scenek sytuacyjnych w formie spotów. W rolę kandydatów i pracowników wcielili się członkowie grypy kabaretowej. Pokazano w nich między innymi stereotyp pracy po znajomości, który zazwyczaj kojarzony jest z nepotyzmem i układami. Okazuje się jednak, że obecnie w biznesie taki sposób pozyskiwania pracowników jest postrzegany jako skutecznie funkcjonujący system rekomendacji kandydatów i jako dobre źródło pozyskiwania wykwalifikowanych pracowników.

Założeniem realizacji kampanii jest pomoc w aktywizowaniu i motywowaniu kandydatów do poszukiwania lepszej pracy dla siebie, swoich bliskich i znajomych. 

Jej grupą docelową są kandydaci na rynku pracy, obecni i potencjalni użytkownicy portalu Praca.pl, którzy korzystając z systemu rekomendacji mogą wzajemnie polecać się do pracy, a za pozytywnie zakończony proces rekrutacyjny danego kandydata otrzymać premię pieniężną. Kampania jest również skierowana do pracodawców, celem wsparcia ich w szybszym znalezieniu dobrych pracowników i obniżeniu kosztów procesu rekrutacji.

::

fot. Fotolia/Gstudio Group

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.