Poleć znajomego do pracy

Poleć znajomego do pracy

Brief.pl / Inspiracje

Rusza nowa kampania portalu Praca.pl „Wynagrodzenie za polecenie”. Znasz kogoś, kto poszukuje pracy? Teraz możesz mu pomóc, a po zatrudnieniu rekomendowanego kandydata otrzymać premię w wysokości 1000 złotych.

-

„Wynagrodzenie za polecenie” to niestandardowa kampania Praca.pl promująca wdrożenie internetowego programu poleceń pracowników, z którego mogą korzystać zarówno kandydaci jak i pracodawcy. Jest ona oparta na serii krótkich scenek sytuacyjnych w formie spotów. W rolę kandydatów i pracowników wcielili się członkowie grypy kabaretowej. Pokazano w nich między innymi stereotyp pracy po znajomości, który zazwyczaj kojarzony jest z nepotyzmem i układami. Okazuje się jednak, że obecnie w biznesie taki sposób pozyskiwania pracowników jest postrzegany jako skutecznie funkcjonujący system rekomendacji kandydatów i jako dobre źródło pozyskiwania wykwalifikowanych pracowników.

Założeniem realizacji kampanii jest pomoc w aktywizowaniu i motywowaniu kandydatów do poszukiwania lepszej pracy dla siebie, swoich bliskich i znajomych. 

Jej grupą docelową są kandydaci na rynku pracy, obecni i potencjalni użytkownicy portalu Praca.pl, którzy korzystając z systemu rekomendacji mogą wzajemnie polecać się do pracy, a za pozytywnie zakończony proces rekrutacyjny danego kandydata otrzymać premię pieniężną. Kampania jest również skierowana do pracodawców, celem wsparcia ich w szybszym znalezieniu dobrych pracowników i obniżeniu kosztów procesu rekrutacji.

::

fot. Fotolia/Gstudio Group

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.