Odeta Moro poprowadzi galę wręczenia nagród ,,Responsible Business Awards” 20 listopada w hotelu Sheraton

Odeta Moro poprowadzi galę wręczenia nagród ,,Responsible Business Awards” 20 listopada w hotelu Sheraton

Brief.pl / Patronaty

Nagrodami zostaną uhonorowane przedsiębiorstwa, organizacje non profit oraz filantropi, którzy wyróżnili się wybitnymi osiągnięciami w zakresie działalności społecznej i charytatywnej. Ceremonia rozdania nagród odbędzie się w ramach wydarzenia ,,Responsible Business Awards Gala. 10th Executive Club Anniversary”.

-

Gala zbiega się z dziesięcioleciem Executive Club – najbardziej renomowanej organizacji zrzeszającej przedstawicieli top managementu w Polsce. Organizatorzy ,,Responsible Business Awards Gala. 10th Executive Club Anniversary” chcą podkreślić ogromne zaangażowanie biznesu w działania pro społeczne i pokazać jaki mają wpływ na budowanie dobrobytu całego społeczeństwa. Gospodynią wieczoru będzie Odeta Moro - prezenterka radiowo-telewizyjna oraz Prezes Fundacji ,,Szczęśliwe Macierzyństwo”.

Ideą nagród ,,Responsible Business Awards” jest promowanie osób i firm aktywnie realizujących strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Nagrody przyznaje Executive Club wraz z Kapitułą, w której skład wchodzą: Beata Radomska –Przewodnicząca Kapituły, Prezes Executive Club; Andrzej Stanisław Augustyński – polski duchowny rzymskokatolicki i przedsiębiorca społeczny; Igor Chalupec – Członek Rady Klubu Executive Club, Prezes Zarządu, Partner Zarządzający ICENTIS, Prezes Zarządu RUCH SA; Prof. Michał Kleiber - Prezes Polskiej Akademii Nauk w latach 2007 – 2015; Prof. Witold Orłowski – Główny Doradca Ekonomiczny PwC, Członek Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów, Dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej; Barbara Rajkowska – Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce; Prof. Bolesław Rok – Profesor nadzwyczajny, Katedra Etyki Biznesu, Akademia Leona Koźmińskiego; Jacek WIOSNA Stryczek – założyciel Stowarzyszenia WIOSNA.

Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach: Outstanding CSR Strategy, Outstanding Corporate Philantropist, Outstanding Individual Philantropist, Outstanding Non Profit Organization.

,,Mamy nadzieję, że ,,10th Executive Club Anniversary & Responsible Business Awards Gala” przyczyni się do spopularyzowania oblicza biznesu zaangażowanego społecznie i będzie inspiracją dla nowych inicjatyw w tym kierunku” – mówi Przewodnicząca Kapituły, Prezes Executive Club - Beata Radomska.

Partnerami społecznymi wydarzenia są: Stowarzyszenie SIEMACHA, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Stowarzyszenie WIOSNA.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest: Pfizer

Partnerami Gali są: ABC-Czepczyński, Konsalnet, PayU, Promedica24

Partner wieczoru: Sonriso

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Brief, Manager, Polish Market, Poland Today, Stosunki Międzynarodowe, Madame, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Rynek Inwestycji, progressforpoland.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.