Isobar OFFline Party 2015

Isobar OFFline Party 2015

Brief.pl / Patronaty

2. edycja największego spotkania branży digitalowej na Podlasiu. Już 25 września w Zmianie Klimatu.

-

25 września w Zmianie Klimatu odbędzie się 2. edycja największego w Białymstoku, otwartego spotkania osób związanych zawodowo z IT, e-marketingiem, mediami społecznościowymi. Isobar OFFline Party 2015 to okazja do spotkania, nawiązania kontaktów, integracji społeczności związanych w branżą IT, które prężnie działają w Białymstoku. Wydarzenie skierowane jest także do osób, które wiążą swoją przyszłość zawodową z internetem oraz do studentów.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji wydarzenia są memy internetowe. Od nazw drinków po pomysły na przebrania - tą imprezą będzie rządził sentyMEMt.

Na uczestników czeka też gwiazda wieczoru - Dharni, jeden z najlepszych na świecie beatboxerów. Dharni pochodzi z Singapuru, występował z gwiazdami tego formatu co Lady Gaga, Black Eyed Peas czy Kanye West. Na scenie Zmiany Klimatu pojawi się w towarzystwie polskiej wokalistki K-Leah, z którą tworzy duet mistrzowsko posługujący się wyłącznie jednym instrumentem: własnym głosem.

W programie wydarzenia ponadto liczne aktywności i niespodzianki, m.in.:

- streaming na żywo treści publikowanych w mediach społecznościowych przez uczestników spotkania

- konkursy z nagrodami

- gra o staż w Isobar Polska.

O muzyczną oprawę wieczoru zadba DJ Szymon EsDwa.


Wstęp wolny wyłącznie po rejestracji. Ilość wejściówek ograniczona.

Organizator: Fundacja goPoland

Partner Strategiczny: Isobar Polska

Termin: 25 września (piątek), start o godz. 21:00

Miejsce: Zmiana Klimatu. ul. Warszawska 6

Wydarzenie na Facebooku

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.