Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Brief.pl / Wiedza

Decyzja o tym, na co przeznaczyć dany budżet bywa bardzo trudna, szczególnie gdy na szali stawiamy sukces naszej firmy. Aby pomóc Wam w odpowiedzi na pytanie na co wydawać pieniądze i jak nimi rozsądnie dysponować przedstawiamy infografikę, dzięki której dowiecie się na przykład na co Coca-Cola wydaje najwięcej podczas promocji swoich treści.

-

Do najczęstszych form wykorzystywanych w content marketingu możemy zaliczyć artykuły eksperckie, poradniki, testy, posty, raporty czy materiały wideo. Możliwości jak widać jest wiele, co sprawia niejednokrotnie, że podjęcie decyzji o podzieleniu budżetu na promocję treści może spędzać sen z powiek. Według przedstawionej poniżej infografiki, przygotowanej przez Express Writers, dowiadujemy się, że każdego dnia pojawia się aż 27 milionów treści promocyjnych, a 25 proc. budżetu promocyjnego przeznaczanego jest właśnie na content marketing. Co więcej, ponad 60 proc. konsumentów jest bardziej przychylnych do kupienia jakiegoś produktu, jeśli marka działa poprzez niestandardowe akcje promocyjne.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką.

::

Źródło: HubSpot Blog

Zdjęcie: Fotolia - Autor: kittitee550

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.