Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Brief.pl / Wiedza

Decyzja o tym, na co przeznaczyć dany budżet bywa bardzo trudna, szczególnie gdy na szali stawiamy sukces naszej firmy. Aby pomóc Wam w odpowiedzi na pytanie na co wydawać pieniądze i jak nimi rozsądnie dysponować przedstawiamy infografikę, dzięki której dowiecie się na przykład na co Coca-Cola wydaje najwięcej podczas promocji swoich treści.

-

Do najczęstszych form wykorzystywanych w content marketingu możemy zaliczyć artykuły eksperckie, poradniki, testy, posty, raporty czy materiały wideo. Możliwości jak widać jest wiele, co sprawia niejednokrotnie, że podjęcie decyzji o podzieleniu budżetu na promocję treści może spędzać sen z powiek. Według przedstawionej poniżej infografiki, przygotowanej przez Express Writers, dowiadujemy się, że każdego dnia pojawia się aż 27 milionów treści promocyjnych, a 25 proc. budżetu promocyjnego przeznaczanego jest właśnie na content marketing. Co więcej, ponad 60 proc. konsumentów jest bardziej przychylnych do kupienia jakiegoś produktu, jeśli marka działa poprzez niestandardowe akcje promocyjne.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką.

::

Źródło: HubSpot Blog

Zdjęcie: Fotolia - Autor: kittitee550

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.