wp - grudzien 2016

Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Wydatki marek na promocję treści [INFOGRAFIKA]

Brief.pl / Wiedza

Decyzja o tym, na co przeznaczyć dany budżet bywa bardzo trudna, szczególnie gdy na szali stawiamy sukces naszej firmy. Aby pomóc Wam w odpowiedzi na pytanie na co wydawać pieniądze i jak nimi rozsądnie dysponować przedstawiamy infografikę, dzięki której dowiecie się na przykład na co Coca-Cola wydaje najwięcej podczas promocji swoich treści.

-

Do najczęstszych form wykorzystywanych w content marketingu możemy zaliczyć artykuły eksperckie, poradniki, testy, posty, raporty czy materiały wideo. Możliwości jak widać jest wiele, co sprawia niejednokrotnie, że podjęcie decyzji o podzieleniu budżetu na promocję treści może spędzać sen z powiek. Według przedstawionej poniżej infografiki, przygotowanej przez Express Writers, dowiadujemy się, że każdego dnia pojawia się aż 27 milionów treści promocyjnych, a 25 proc. budżetu promocyjnego przeznaczanego jest właśnie na content marketing. Co więcej, ponad 60 proc. konsumentów jest bardziej przychylnych do kupienia jakiegoś produktu, jeśli marka działa poprzez niestandardowe akcje promocyjne.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką.

::

Źródło: HubSpot Blog

Zdjęcie: Fotolia - Autor: kittitee550

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.