Rusza trzecia edycja Pixel Heaven

Rusza trzecia edycja Pixel Heaven

Brief.pl / Eventy

W dniach 25 – 27 września w Warszawskiej Szkole Filmowej odbędzie się trzecia edycja Pixel Heaven - wydarzenia dla wielbicieli elektronicznej rozrywki, którzy pamiętają czasy pierwszych komputerów 8/16 bit, a także twórców gier wideo oraz miłośników komiksów, gier planszowych i klimatów lat 80. i 90. ubiegłego wieku.

-

Na wielbicieli retro czekać będzie kilkadziesiąt stanowisk z komputerami i konsolami 8/16 bit, automaty arcade, prawdziwe flippery i inne wynalazki z lat 80. i 90. ubiegłego wieku.

Pixel Heaven to także święto współczesnych graczy i największy w Polsce festiwal dla niezależnych twórców gier – czyli wystawa twórców Pixel.Expo, nagrody Pixel.Awards oraz dwudniowa konferencja Dev.Connect.

Goście tegorocznego Pixel Heaven będą mogli także pograć w gry planszowe, zmierzyć się z innymi uczestnikami w wyścigu w kapsle na torze Red Bulla czy zwiedzić wystawę „Komiksy PRL” oraz glaerię przygotowaną przez artkomiks.pl.

::

Więcej informacji i warunki udziału na stronie.

Tagi:

Pixel Heaven

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.