Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Katarzyna Jędrzejewska, CSR manager w dziale audytu i CSR Martis CONSULTING oraz była dziennikarka "Briefu'.

-

Katarzyna Jędrzejewska, CSR Manager w Dziale Audytu i CSR Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za: wsparcie przy agregowaniu danych w procesie raportowania danych pozafinansowych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną klientów w zakresie CSR, realizację programów etycznych (konsultacje społeczne, prace nad zapisami kodeksu etyki, szkolenia z zakresu etyki w biznesie) oraz opracowywanie koncepcji merytorycznej wydarzeń związanych z promocją tematyki CSR.

Wcześniej współpracowała projektowo z PwC (raportowanie społeczne), prowadziła warsztaty w ramach Akademii Odpowiedzialnego Biznesu organizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) oraz była jurorką konkursów branżowych (Raporty społeczne, Stevie Awards).

Laureatka II edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” FOB. Publikowała w serii eksperckich prac zbiorowych FOB - „Wspólna odpowiedzialność” – Rola marketingu i Rola raportowania) oraz na łamach „Briefu” i „Kompendium CSR”.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych "CSR - Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu" na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.