Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Katarzyna Jędrzejewska, CSR manager w dziale audytu i CSR Martis CONSULTING oraz była dziennikarka "Briefu'.

-

Katarzyna Jędrzejewska, CSR Manager w Dziale Audytu i CSR Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za: wsparcie przy agregowaniu danych w procesie raportowania danych pozafinansowych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną klientów w zakresie CSR, realizację programów etycznych (konsultacje społeczne, prace nad zapisami kodeksu etyki, szkolenia z zakresu etyki w biznesie) oraz opracowywanie koncepcji merytorycznej wydarzeń związanych z promocją tematyki CSR.

Wcześniej współpracowała projektowo z PwC (raportowanie społeczne), prowadziła warsztaty w ramach Akademii Odpowiedzialnego Biznesu organizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) oraz była jurorką konkursów branżowych (Raporty społeczne, Stevie Awards).

Laureatka II edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” FOB. Publikowała w serii eksperckich prac zbiorowych FOB - „Wspólna odpowiedzialność” – Rola marketingu i Rola raportowania) oraz na łamach „Briefu” i „Kompendium CSR”.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych "CSR - Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu" na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.