Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Katarzyna Jędrzejewska, CSR manager w dziale audytu i CSR Martis CONSULTING oraz była dziennikarka "Briefu'.

-

Katarzyna Jędrzejewska, CSR Manager w Dziale Audytu i CSR Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za: wsparcie przy agregowaniu danych w procesie raportowania danych pozafinansowych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną klientów w zakresie CSR, realizację programów etycznych (konsultacje społeczne, prace nad zapisami kodeksu etyki, szkolenia z zakresu etyki w biznesie) oraz opracowywanie koncepcji merytorycznej wydarzeń związanych z promocją tematyki CSR.

Wcześniej współpracowała projektowo z PwC (raportowanie społeczne), prowadziła warsztaty w ramach Akademii Odpowiedzialnego Biznesu organizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) oraz była jurorką konkursów branżowych (Raporty społeczne, Stevie Awards).

Laureatka II edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” FOB. Publikowała w serii eksperckich prac zbiorowych FOB - „Wspólna odpowiedzialność” – Rola marketingu i Rola raportowania) oraz na łamach „Briefu” i „Kompendium CSR”.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych "CSR - Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu" na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.