Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Katarzyna Jędrzejewska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Katarzyna Jędrzejewska, CSR manager w dziale audytu i CSR Martis CONSULTING oraz była dziennikarka "Briefu'.

-

Katarzyna Jędrzejewska, CSR Manager w Dziale Audytu i CSR Martis CONSULTING

Odpowiada m.in. za: wsparcie przy agregowaniu danych w procesie raportowania danych pozafinansowych, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną klientów w zakresie CSR, realizację programów etycznych (konsultacje społeczne, prace nad zapisami kodeksu etyki, szkolenia z zakresu etyki w biznesie) oraz opracowywanie koncepcji merytorycznej wydarzeń związanych z promocją tematyki CSR.

Wcześniej współpracowała projektowo z PwC (raportowanie społeczne), prowadziła warsztaty w ramach Akademii Odpowiedzialnego Biznesu organizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) oraz była jurorką konkursów branżowych (Raporty społeczne, Stevie Awards).

Laureatka II edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” FOB. Publikowała w serii eksperckich prac zbiorowych FOB - „Wspólna odpowiedzialność” – Rola marketingu i Rola raportowania) oraz na łamach „Briefu” i „Kompendium CSR”.

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych "CSR - Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu" na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.