Pierwsza gra na Instagramie

Pierwsza gra na Instagramie

Brief.pl / Inspiracje

17 września po raz pierwszy na Instagramie pojawiła się gra – quiz z wiedzy o sztuce współczesnej zorganizowany przez Zachętę – Narodową Galerię Sztuki. Akcja promuje wystawę konkursową Spojrzenia 2015. Nagroda, która przyznawana jest najlepszym polskim artystom młodego pokolenia. W grze wzięło udział kilkadziesiąt popularnych profili na Instagramie łącznie docierających do 130 tysięcy osób.

-

Quiz prowadzony był z instagramowego konta Zachęty (@galeria_zachęta). Zadaniem uczestników było udzielenie odpowiedzi na każde z ilustrowanych zdjęciem pytań. Każdej odpowiedzi był przypisany link do innego profilu na Instagramie, do którego użytkownicy byli przekierowywani po udzieleniu dobrej odpowiedzi. Zła odpowiedź prowadziła do konta z pytaniem bonusowym. Chętni mogli rozpocząć grę w dowolnym momencie, jednak udzielenie zbyt wielu odpowiedzi prowadziło do eliminacji z gry.

W grę włączyły się najpopularniejsze polskie profile mediów lifestylowych, np. K MAG, VICE, Label Magazine i instytucji kultury, m.in. MOCAK, CSW Zamek Ujazdowski, Muzeum Narodowe w Warszawie. W ciągu 12 godzin w akcji wzięło udział udział ponad 5 tys. osób. Jej łączny zasięg objął 130 tys. followersów. Założeniem gry jest jej krótkotrwałość związana z charakterystyką Instagrama.

::

Spojrzenia – Nagroda Deutsche Bank to najważniejsze w Polsce wyróżnienie w dziedzinie sztuk wizualnych. W tym roku zostanie przyznana już po raz siódmy. W piątce nominowanych znaleźli się Alicja Bielawska, Ada Karczmarczyk, Piotr Łakomy, Agnieszka Piksa oraz Iza Tarasewicz. Ich prace można już zobaczyć na zbiorowej wystawie w Zachęcie. Zwycięzcę poznamy podczas gali 22 października. Tradycyjnie przyznana zostanie także nagroda publiczności. Na swojego faworyta można oddać głos podczas zwiedzania konkursowej ekspozycji.

 ::

fot. Fotolia/BillionPhotos.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?