Sukcesy kreatywnych: Yuri Drabent dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska

Sukcesy kreatywnych: Yuri Drabent dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska

Brief.pl / Aktualności

Do tej pory Drabent pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji interaktywnej Lubię to – linked by Isobar działającej w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network. Teraz zastąpi Macieja Nowickiego w Isobar Polska, również należącej do grupy Dentsu Aegis Network.

-

To wielkie wyróżnienie i wielkie wyzwanie - a ja uwielbiam wyzwania. Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest ewenementem w polskiej branży reklamowej, a Isobar jest jej kreatywnym epicentrum. Za nami kilka bardzo udanych lat, ale nasze apetyty dopiero się zaostrzają - naszą ambicją jest systematycznie zmieniać polski świat reklamy i ustanawiać w nim nową jakość. Idą nowe czasy i z dumą mogę powiedzieć, że jako agencja jesteśmy na nie gotowi, a nasze hasło – „Ideas without limits” - jest czymś więcej, niż tylko sloganem. Stay tuned. – mówi Yuri.

Yuri Drabent będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem kreatywnym, produkcyjnym oraz studiem design. Zastępuje Macieja Nowickiego, który w grudniu obejmie stanowisko chief creative officer’a w Singapurze, stolicy regionu Isobar South-East Asia, w którego skład wchodzą Malezja, Singapur, Wietnam, Laos, Tajlandia, Korea Południowa, Filipiny i Indonezja.

Yuri Drabent zajął 10 miejsce w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie 2015.

Wieloletnie doświadczenie Maćka przyda mu się w ambitnym zadaniu jakie przed nim stoi. Rynek azjatycki rozwija się dynamicznie i wierzę, że działające pod jego kierownictwem zespoły kreatywne w regionie South-East Asia stworzą wiele ciekawych projektów. Powierzenie mu takiej funkcji pokazuje również silną pozycję Polski w sieci Isobar. Cieszę się że jego wkład w obecną pozycję agencji na polskim rynku został doceniamy, bo Isobar Polska jest wskazywany jako modelowy przykład dobrze działającego oddziału naszej sieci. – komentuje Monika Bierwagen.

W Lubię to – linked by Isobar Drabenta zastąpi Tomasz Pastuszka, który z agencją związany jest od września zeszłego roku. Doświadczenie zdobywał w VML Poland i Legend Group.

::

Obecnie w Isobar Polska pracuje ponad 350 ekspertów specjalizujących się w strategii, kreacji, nowych technologiach i data science. Agencja realizuje projekty dla marek takich jak Huawei, Biedronka, Play, MasterCard, Ferrero, Disney czy Enfamil Mead Johnson. Ostatni rok przyniósł Isobarowi kilka znaczących wyróżnień. Agencja otrzymała tytuł „Sukces Roku” przyznawany przez Magazyn Press oraz wyróżnienie w raporcie „Agencje reklamowe i domy mediowe” magazynu Media&Marketing Polska. W ciągu ostatnich miesięcy Isobar otrzymał wiele prestiżowych nagród w konkursach reklamowych. Do agencji trafiły m.in. Epica, Clio Awards, One Show, Young Guns Award, KTR, Golden Arrow czy Innovation Awards. Agencja zdobyła również sześć nominacji w tegorocznym konkursie Cannes Lions.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.