Czy na danych można zarobić?

Czy na danych można zarobić?

Brief.pl / Patronaty

Czy dobry sposób wizualizacji danych firmy może lepiej odkrywać cenne informacje w nich zawarte? Jak intuicyjnie eksplorować nieznane dotąd zależności między danymi? Czy znasz całą historię ukrytą w Twoich danych?

-

I w końcu: jak dom mediowy może pomóc klientom w zwiększeniu efektywności i optymalizacji biznesu? Na te i inne pytania będziemy wspólnie szukać odpowiedzi podczas wyjątkowego śniadania organizowanego przez firmę QLIK – lidera w dostarczaniu intuicyjnych rozwiązań do samodzielnej wizaulizacji danych i analityki kierowanej.

Śniadanie połączone będzie z kreatywnymi prezentacjami. Tomasz Słoniewski, Senior Research Manager z CEE Region, IDC CEMA, wygłosi krótki referat na temat wartości ukrytej w danych i trendach na rynku analityki dla biznesu. Następnie ekspert do analizy danych, Robert Piotrak, zapreztuje jak eksplorować olbrzymie pokłady danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi za pomocą Qlik Sense 2.0, intuicyjnego narzędzia do analizy i wizualizacji danych. Część końcowa zarezerwowana będzie na zadawanie pytań i rozmowy  przy śniadaniu.

Udział w spotkaniu jest całkowicie bezpłatny.

Kiedy: 29 września

O której: 10:00 - 11.30 

Gdzie: Warszawa, Kafe Zielony Niedźwiedź, ul. Smolna 4 (wjazd z Powiśla od Kruczkowskiego)

Patronem medialnym wydarzenia jest: Brief.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie

Tagi:

big data

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.