Co nowego w iOS?

Co nowego w iOS?

Brief.pl / Technologie

Użytkownicy produktów Apple mogą już pobrać najnowszą wersję systemu iOS. Sprawdzamy na które urządzenia można aktualizować oraz jakie nowe funkcje niesie za sobą numer 9.

-

Nowy iOS to przede wszystkim zaawansowane wyszukiwanie oraz ulepszone funkcje Siri. Na iPadzie to także nowe funkcje wielozadaniowości, które pozwalają na pracę jednocześnie na dwóch programach w widoku „obraz w obrazie”. Ponadto w uaktualnionym systemie rozszerzono funkcje programów wbudowanych, na przykład w aplikacji Mapy dodano szczegółowe informacje na temat transportu publicznego. Dodatkowo iOS 9 charakteryzuje się ulepszoną wydajnością, bezpieczeństwem i czasem pracy baterii.

Proactive

Znaczącą zmianą jest nowy asystent, który potrafi dostosować się do naszego rytmu dnia i podpowiadać pewne treści na przykład powiadomi Cię o tym, że czas wyruszyć w zaplanowaną podróż oraz poda aktualne warunki drogowe. Zapamięta również czego słuchasz w określonym miejscu i czasie i automatycznie wyświetli preferowane narzędzia do sterowania muzyką.

 

Nowości na iPada

Przede wszystkim jest to możliwość korzystania z z drugiego programu bez konieczności zamykania poprzedniego, ale także łatwe przełączanie między nimi. Nowość to także funkcja Split View,czyli wyświetlanie i używanie dwóch programów jednocześnie oraz możliwość powiększania okna jednego kosztem drugiego. „Obraz w obrazie” to funkcja, dzięki której mamy możliwość oglądanie wideo i korzystania z innych aplikacji w tym samym czasie. Udoskonalono także QuickType – ułatwiono zaznaczanie tekstu, dodano pasek skrótów umożliwiający szybki dostęp do narzędzi edycji tekstu.

::

Nie wszystkie nowości wprowadzone na najnowszego iOS przydadzą się użytkownikom w Polsce. Jednak jest kilka, które mogą przykuć naszą uwagę. Na przykład notatnik, który pozwala nam na szkicowanie palcem, dodawanie zdjęć do notatek czy zachowywanie interesujących nas rzeczy z innych programów za pomocą menu udostępniania. Ponadto dzięki chmurze iCloud zapewnia synchronizację między innymi urządzeniami Apple.

Więcej!

iOS 9 daje nam więcej czasu pracy telefonu – nawet do godziny dłużej. Więcej miejsca – uaktualnienie oprogramowania zajmuje mniej miejsca. Obsługa większej ilości języków. I w dodatku nowa czcionka – San Francisco.

Sprawdź na które produkty Apple możesz zainstalować iOS9:

:: 

Zdjęcia: apple.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.