Czas natywnego wideo?

Czas natywnego wideo?

Brief.pl / Aktualności

O roli natywnego wideo na Facebooku powiedziano wiele. Ów format nie tylko bowiem wywołuje bardzo duże zaangażowanie wśród fanów, ale także jest najczęściej wybieraną przez marki drogą dzielenia się treściami wideo w tym medium. Co ciekawe jednak, najnowsze dane opublikowane przez firmę analityczną Socialbakers pokazują, że wkrótce ten sam los może spotkać wideo natywne na Twitterze.

-

W najnowszym raporcie Socialbakers przedstawiono analizę treści wideo publikowanych przez 500 największych marek posiadających profil na Twitterze, od stycznia do lipca tego roku. Okazało się, że liczba natywnych treści wideo udostępnianych w tym medium wkrótce może przegonić liczbę publikowanych linków z wideo na YouTube’ie.

twiiter native video 

Co ważniejsze, zgodnie z publikacją, natywne wideo na Twitterze generuje największe zaangażowanie wśród użytkowników w porównaniu do jakiegokolwiek innego formatu treści wideo udostępnianych w tym medium - publikowanie treści bezpośrednio na Twitterze skutkowało wzrostem zaangażowanie na poziomie 216 proc. To oznacza, że tak, jak w przypadku Facebooka, znacznie lepszym rozwiązaniem dla marek wydaje się być publikowanie treści bezpośrednio w tym portalu, z wyłączeniem „pośredników” pokroju YouTube’a.

Co ciekawe, w raporcie pokazano również, że marki publikują więcej treści z aplikacji live-streamingowej Periscope niż z serwisu Vine, co jest dość zaskakującym odkryciem, biorąc pod uwagę fakt, że Periscope został uruchomiony w marcu tego roku. Zważywszy na fakt, że Periscope ma dziś 1.9 miliona codziennie aktywnych użytkowników, głównie oglądających, jednak rzadko kiedy "nadających" treści, nie powinno dziwić, że marki, chcąc dotrzeć do większej publiczności, wybierają także tę drogę.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.