Czas natywnego wideo?

Czas natywnego wideo?

Brief.pl / Aktualności

O roli natywnego wideo na Facebooku powiedziano wiele. Ów format nie tylko bowiem wywołuje bardzo duże zaangażowanie wśród fanów, ale także jest najczęściej wybieraną przez marki drogą dzielenia się treściami wideo w tym medium. Co ciekawe jednak, najnowsze dane opublikowane przez firmę analityczną Socialbakers pokazują, że wkrótce ten sam los może spotkać wideo natywne na Twitterze.

-

W najnowszym raporcie Socialbakers przedstawiono analizę treści wideo publikowanych przez 500 największych marek posiadających profil na Twitterze, od stycznia do lipca tego roku. Okazało się, że liczba natywnych treści wideo udostępnianych w tym medium wkrótce może przegonić liczbę publikowanych linków z wideo na YouTube’ie.

twiiter native video 

Co ważniejsze, zgodnie z publikacją, natywne wideo na Twitterze generuje największe zaangażowanie wśród użytkowników w porównaniu do jakiegokolwiek innego formatu treści wideo udostępnianych w tym medium - publikowanie treści bezpośrednio na Twitterze skutkowało wzrostem zaangażowanie na poziomie 216 proc. To oznacza, że tak, jak w przypadku Facebooka, znacznie lepszym rozwiązaniem dla marek wydaje się być publikowanie treści bezpośrednio w tym portalu, z wyłączeniem „pośredników” pokroju YouTube’a.

Co ciekawe, w raporcie pokazano również, że marki publikują więcej treści z aplikacji live-streamingowej Periscope niż z serwisu Vine, co jest dość zaskakującym odkryciem, biorąc pod uwagę fakt, że Periscope został uruchomiony w marcu tego roku. Zważywszy na fakt, że Periscope ma dziś 1.9 miliona codziennie aktywnych użytkowników, głównie oglądających, jednak rzadko kiedy "nadających" treści, nie powinno dziwić, że marki, chcąc dotrzeć do większej publiczności, wybierają także tę drogę.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?