Czas natywnego wideo?

Czas natywnego wideo?

Brief.pl / Aktualności

O roli natywnego wideo na Facebooku powiedziano wiele. Ów format nie tylko bowiem wywołuje bardzo duże zaangażowanie wśród fanów, ale także jest najczęściej wybieraną przez marki drogą dzielenia się treściami wideo w tym medium. Co ciekawe jednak, najnowsze dane opublikowane przez firmę analityczną Socialbakers pokazują, że wkrótce ten sam los może spotkać wideo natywne na Twitterze.

-

W najnowszym raporcie Socialbakers przedstawiono analizę treści wideo publikowanych przez 500 największych marek posiadających profil na Twitterze, od stycznia do lipca tego roku. Okazało się, że liczba natywnych treści wideo udostępnianych w tym medium wkrótce może przegonić liczbę publikowanych linków z wideo na YouTube’ie.

twiiter native video 

Co ważniejsze, zgodnie z publikacją, natywne wideo na Twitterze generuje największe zaangażowanie wśród użytkowników w porównaniu do jakiegokolwiek innego formatu treści wideo udostępnianych w tym medium - publikowanie treści bezpośrednio na Twitterze skutkowało wzrostem zaangażowanie na poziomie 216 proc. To oznacza, że tak, jak w przypadku Facebooka, znacznie lepszym rozwiązaniem dla marek wydaje się być publikowanie treści bezpośrednio w tym portalu, z wyłączeniem „pośredników” pokroju YouTube’a.

Co ciekawe, w raporcie pokazano również, że marki publikują więcej treści z aplikacji live-streamingowej Periscope niż z serwisu Vine, co jest dość zaskakującym odkryciem, biorąc pod uwagę fakt, że Periscope został uruchomiony w marcu tego roku. Zważywszy na fakt, że Periscope ma dziś 1.9 miliona codziennie aktywnych użytkowników, głównie oglądających, jednak rzadko kiedy "nadających" treści, nie powinno dziwić, że marki, chcąc dotrzeć do większej publiczności, wybierają także tę drogę.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.