Czas natywnego wideo?

Czas natywnego wideo?

Brief.pl / Aktualności

O roli natywnego wideo na Facebooku powiedziano wiele. Ów format nie tylko bowiem wywołuje bardzo duże zaangażowanie wśród fanów, ale także jest najczęściej wybieraną przez marki drogą dzielenia się treściami wideo w tym medium. Co ciekawe jednak, najnowsze dane opublikowane przez firmę analityczną Socialbakers pokazują, że wkrótce ten sam los może spotkać wideo natywne na Twitterze.

-

W najnowszym raporcie Socialbakers przedstawiono analizę treści wideo publikowanych przez 500 największych marek posiadających profil na Twitterze, od stycznia do lipca tego roku. Okazało się, że liczba natywnych treści wideo udostępnianych w tym medium wkrótce może przegonić liczbę publikowanych linków z wideo na YouTube’ie.

twiiter native video 

Co ważniejsze, zgodnie z publikacją, natywne wideo na Twitterze generuje największe zaangażowanie wśród użytkowników w porównaniu do jakiegokolwiek innego formatu treści wideo udostępnianych w tym medium - publikowanie treści bezpośrednio na Twitterze skutkowało wzrostem zaangażowanie na poziomie 216 proc. To oznacza, że tak, jak w przypadku Facebooka, znacznie lepszym rozwiązaniem dla marek wydaje się być publikowanie treści bezpośrednio w tym portalu, z wyłączeniem „pośredników” pokroju YouTube’a.

Co ciekawe, w raporcie pokazano również, że marki publikują więcej treści z aplikacji live-streamingowej Periscope niż z serwisu Vine, co jest dość zaskakującym odkryciem, biorąc pod uwagę fakt, że Periscope został uruchomiony w marcu tego roku. Zważywszy na fakt, że Periscope ma dziś 1.9 miliona codziennie aktywnych użytkowników, głównie oglądających, jednak rzadko kiedy "nadających" treści, nie powinno dziwić, że marki, chcąc dotrzeć do większej publiczności, wybierają także tę drogę.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.