Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Agata Kaczmarska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Agata Kaczmarska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Agata Kaczmarska, dyrektor ds. zasobów ludzkich, Dentsu Aegis Network Polska.

-

Agata Kaczmarska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Dentsu Aegis Network Polska

Agata Kaczmarska jest ekspertem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, posiadającym wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla polskich i międzynarodowych organizacji z zakresu strategii HR, w tym wdrażania zmian, reorganizacji działów HR, rozwoju pracowników o wysokim potencjale oraz transformacji przywództwa na najwyższych szczeblach organizacji.
W Dentsu Aegis Network Polska pracuje od października 2011 roku. Jako HR Dyrektor grupy odpowiada za całokształt procesów zarządzania zasobami ludzkimi oraz wsparcie strategiczne w rozwoju organizacji.

Z branżą HR jest związana od 12 lat. W latach 2008 – 2011 pracowała jako Consulting Director w Hay Group, międzynarodowej firmie specjalizującej się w doradztwie personalnym. Odpowiadała między innymi za współpracę z czołowymi klientami firmy, wspierając ich w procesach zarządzania zmianami i rozwoju organizacji.

Wcześniej, przez trzy lata, jako Supervisor w Cap Gemini Ernst & Young zajmowała się obszarem HR oraz projektami w ramach rozwoju strategii i restrukturyzacji. Dodatkowo prowadzi zajęcia z obszaru dobrych praktyk w biznesie na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w ramach projektów edukacyjnych realizowanych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. 

Agata Kaczmarska weźmie udział w debacie „CSR opłaca się też małym”.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.