Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Agata Kaczmarska

Kto wystąpi na konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”? Agata Kaczmarska

Brief.pl / Eventy

Już 29 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska odbędzie się konferencja „CSR – strategia bez wielkich budżetów”. Weźmie w niej udział Agata Kaczmarska, dyrektor ds. zasobów ludzkich, Dentsu Aegis Network Polska.

-

Agata Kaczmarska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Dentsu Aegis Network Polska

Agata Kaczmarska jest ekspertem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, posiadającym wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów dla polskich i międzynarodowych organizacji z zakresu strategii HR, w tym wdrażania zmian, reorganizacji działów HR, rozwoju pracowników o wysokim potencjale oraz transformacji przywództwa na najwyższych szczeblach organizacji.
W Dentsu Aegis Network Polska pracuje od października 2011 roku. Jako HR Dyrektor grupy odpowiada za całokształt procesów zarządzania zasobami ludzkimi oraz wsparcie strategiczne w rozwoju organizacji.

Z branżą HR jest związana od 12 lat. W latach 2008 – 2011 pracowała jako Consulting Director w Hay Group, międzynarodowej firmie specjalizującej się w doradztwie personalnym. Odpowiadała między innymi za współpracę z czołowymi klientami firmy, wspierając ich w procesach zarządzania zmianami i rozwoju organizacji.

Wcześniej, przez trzy lata, jako Supervisor w Cap Gemini Ernst & Young zajmowała się obszarem HR oraz projektami w ramach rozwoju strategii i restrukturyzacji. Dodatkowo prowadzi zajęcia z obszaru dobrych praktyk w biznesie na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i w ramach projektów edukacyjnych realizowanych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. 

Agata Kaczmarska weźmie udział w debacie „CSR opłaca się też małym”.

::

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.